MARI MENGIKUT

Me and you :)

gravatar

obsesi!

muhammad ilman bin irwan..sesatunye anak sedare kami adek beradik buat mase nih..tp x lame lagi, ilman da nk dpt adik..kandongan kak iparku dah cecah 9 bulan..tunggu hari je..x sabar! ape pun, sebab ilman adelah cucu sulung bagi kedua belah kuarga..mmg dia ni menjadik tumpuan..makin besar makin hensem..putihnye mcm anak cina..macam mane kami x obses? huhhu..piccas di bawah diambil mase ilman tgh khusyuk tgk otromen..dia skang makan tido sume otromen!















yg last ni mase bulan pose kot..heeee, i miss yu lah otromen kecik!! geraaaaammmmmmmmmmmm!! tu je utk entry nih..kalau korang menyampah, sile jgn dtg blog ini lagik..hikhik..tataaaaaa~





~The good life is inspired by love and guided by knowledge.~

gravatar

bkn shja obsesi anda sekeluarga. tapi termasuk saya yg slalu x dpt nk pegang dy. cis!
hey ilman! slmt dpt adik ok.. jgn buli adik tau. ;p

gravatar

tu le, xpe2 nnt manje bawak ti p umah abg wan..ilman tu, kitorang pun tertanye2 die camne kalau dpt adik..sekarang pun manjanye bukan main!

gravatar

HUH!taknak dtg blog ni dahla...baik g blog bob yg busuk...huh!!!!

:P

gravatar

nyamfahhhh.. ahaha, salam aidilfitri maaf zahir akak deep ittewww

gravatar

yayang, tabuley jelesh!!

en_me..salam aidilfitri juge!! emmphh nyamfaaahhh!!

gravatar

yayang, tabuley jelesh!!

en_me..salam aidilfitri juge!! emmphh nyamfaaahhh!!

Blog Widget by LinkWithin