MARI MENGIKUT

Me and you :)

gravatar

25 fakta tentang dia~

i copied this frm a bulletin dekat frenster..selalu kan kite sume kopipes n create new buletin je kan..this time i tules kt sini pulak lah..frenster dah berhabuk sejak aktip ngn fesbuk nih!

bismillahirrahmanirrahim..

Nyatakan 25 fakta tentang si dia yang kamu cinta/sayang.

1. baik hati (suke tlg org)
2. pandai bancuh air yg sedap2! (pastu campur itu ini)
3. suke merajok (kalau lama x merajok pun bole jd sbb nk merajok)
4. suke baca buku (buku dia ade je kt mane2 pon)
5. hobi diye adelah buat busuk kt saye (pasrah jek)
6. penggila kucing! (ni mmg gagal diselamatkan dah!)
7. sensitip (cpt emosi bile saye buwat kaco..hikhik)
8. minat sgt dgn moto2 besar (urs is nice lah syg!)
9. penggemar mknn jepun (dl sy mkn sushi je..skang da tau mcm2)
10.kuat minum air (kalau p psr malam, bringgit2 habis wat beli air jek)
11.manja melampau (exclusvly with me saje tau!!)
12.tidak merokok (dilarang keras!!)
13.punctual (dia ni sgt menepati mase)
14.morning person (he's my alarm clock =P)
15.suke gelak kuat2 (kalau dia gelak sebatu bole dgr)
16.reti msk ciken cop sedap! (proven!!)
17.dulu bole thn baran, now da bole kontrol (i like!)
18.senang sesat (sy lagi terok)
19.suke pakai pfume (wangi jek..besth2)
20.selalu buat surprise (buat sy histeria)
21.minat teater (ni sy le pengaruh dia)
22.sebaya dgn abg sulong (bezanye alg da ade anak)
23.jujur (suke berterus terang)
24.menghormati org tuwa (especially my parents..ma syg tuuuu)
25.SAYANG GEPREN DIA (proven!)

Bayangkan dia ada dihadapanmu. Apakah kata-katamu untuk si dia?

wuv yew so much yayang! cant wait to c u again, soulmate =)



~The good life is inspired by love and guided by knowledge.~

Blog Widget by LinkWithin