MARI MENGIKUT

Me and you :)

gravatar

samasama senyum

cubit paha kiri, paha kanan sama terasa..saye pon tak terkecuali merasa cubitan2 itu, hari ini..pada saat kekasih saya susah hati..pada ketika dia datang bangi untuk mencari ubat kepada kegusarannya..saya tau ada perkara yg sentiasa bermain di fikirannye..saye tau saye x mampu tlg banyak, tp saye dah cuba segala yg termampu utk membuatkan setiap saat dia bersama saya adalah saat dia gembira dan terawang seketika..saya cuma mahu dia senyum..kerana saya akan turut tersenyum melihat dia gembira..

untuk itu, kami samasama mengadap ini..

dan ini..


puas hati saya..sampai saat dia mahu pulang..dia masih tersenyum =)

p/s : seronok bila melakukan aktiviti2 berlainan mase deting. x boring!



~The good life is inspired by love and guided by knowledge.~

gravatar

sapa kata gembira?sedih main asyik kalah!!!wuwuwuwuwuwuwu

gravatar

wuwuwu sowee!! (yeyeyh saye menang pat kali!)..tape2 nnt mandi bunge dulu, pastu nnt kite lawan lagik!

Blog Widget by LinkWithin