MARI MENGIKUT

Me and you :)

gravatar

KBP : Kisah 8

pada ketika ini, tinggal 7bulan 2mggu sebelum tarikh majlis kami. setakat ini, urusan yang penting dah selesai. dewan dah book, photographer dah book, pekej pengantin pun dah pilih, cuma belum book lagi. hehe..baju nikah tu, bulan 4-5 baru tempah la kot..kasik can aku mengabdikan diri kt gym dulu..hehe..mungkin persediaan ni nampak mcm awal je..tp sebenarnye x awal ok! aku rasa timing ngam2 jek..nnt aku dah start prektikal, mmg aku kene lepas tgn la jugak kan..nk tumpu study weh!

semalam kami buat food test lagi. lokasinya adalah di ampang. mujur ma terjumpa iklan caterer ni kt paper..kosmo kalau tak silap. harganya amat berpatutan, makanan dia pun yummieeehhh!
mmg sedap!

..food test dia setiap sabtu dan ahad..percuma..pegi je kt ofc dia and makan..dah siap ada wisma sendiri weh!..


..lepas makan, kami pun buat bayaran utk booking tarikh. sbb masih decide pekej mana yg kami nk ambil kan, so bayar dwet booking ajelah dulu..

..mum n dad with the owner..muda lagi..family bisnes ok..best! aku suka family bisnes!..


sbb dalam pekej ada percuma baju, pelamin dll, kami pun tinjau2lah tingkat atas..yelah, kalau baju dia x best, boleh sub kt butik lain kan..jangan tertipu ye, gambar kt bawah ni aku main test jek..itu bukanlah warna pilihan dan baju pilihan aku..dah owner dia cakap bole test, aku pun sesaje la test baju..sekali size betul2 size aku plak tuh!..homaigod..btw, x dapeklah aku ambil gambar penuh, ni aku main2 test je, and bahagian dada tu seksi sket..corset aje tu..

..cam best pulak bile test2, mmg size aku..hahaha..tp satu baju ajelah yg aku test. x larat kot nk test byk2!..

lega betul dah ada caterer ni..kami mmg yakin ngn company dia..bygkan,, dalam satu hari, diorg boleh cater 8 majlis serentak! haaa, ko byg la stabil x stabil? pekerja dia bg 14 org, beruniform..hiasan pun cantek..pelamin pun cantek..staff dia 200 org..tu yg mak aku x pikior pjg tu..

next?? besok aku nk p survey gym..lemak2 ni nk kene sagat jugak. menangis aku kalau baju tetas di situ..haha..

p/s : harini aku dah khatam majalah pengantin. aku perlu byk idea nk design baju nikah..theeehehe :)

p/s/s : mggu ni ma ajak g nilai 3, survey kain2 rombongan, pengapit dll..


~The good life is inspired by love and guided by knowledge.~

Blog Widget by LinkWithin