MARI MENGIKUT

Me and you :)

gravatar

sahabat tegar.

Semalam adalah hari beronggeng bersama sahabat. alah, x plan pape pun..tau2 je dah keluar sama2..haha..zul baik hati nk jemput aku kt rumah..enche shimi ok aje, x marah pong! haha..tp lepas tu ade majuk sket..kihkihkih..dia sedey kalau aku g kl tp x jumpe dia..sbb aku amat2 pemalas nk p kl..

well, atas kerajinan zul, kami pun sampai ke ikea. mmg kalau dah kt situ, aku dok teringat kt meatball ajelah kan..


..the ultimate excited but emo guy. haha zul mmg camtu..bob pun dah rasa pelik semalam..

..ini mmg sahabat keras astena..aku adelah dr love bob..hehehe..famous ok dia nih!..

..the food we ate. ayam tu kami share 3 org..aku makan meatballs lebih maka ayam hanya makan seketul saje..kenyang sudah!..

malam tu, sakan jugak kami bercerita dalam kereta. sempat singgah uptown damansara pulak tuh! tp tah, aku rasa situ xbest..huuuu..btw, happy sbb dpt jumpe diorg. i miss my friends! tp yelah, diorg tu laki..takkan la aku memanjang nk lepak ngn diorg kan..before this if lepak pun, my shimi selalunya join..diorg mmg baik ngn shimi..memang masa kt uniten, kawan2 rapat aku kebanyakannya lelaki..yela, yg aku dok join teater la debat la, ramai lelaki..takpe, asalkan aku x menipu enche shimi sudahlah kan..dia marah pun takpe, janji aku x tipu dia kan..btw, dia bukan jeles ke apa..gedik2 je tuh! hehehe..alhamdulillah, dia bukan jenis mengongkong. aku pun kena ingat la batas2 aku kan..cincin kt jari mesti mau pakai..

tah bile la bole lepak lagi pasni kan..thanks korang!


~The good life is inspired by love and guided by knowledge.~

gravatar

Weeeehhh! Bru je rtu akun ngidam nk g ikea!! Cisss..jeles!! sape nk bwk aku dh skg ni laki aku kt labuan? Huu~ waiting for miracles to happen.haha.aku over

gravatar

ko begitu over weh! x lari meatballs dikejar..haha

gravatar

ikea dmnsara?jalan kaki je dr ofis ak..kalo dtg weekdays, roger2 la ak ye..heee

gravatar

yeke? noted! kalau p lagi aku roger!

Blog Widget by LinkWithin