MARI MENGIKUT

Me and you :)

gravatar

hari deting tanpa roki.

weee..selamat hari wilayah! sempena hari wilayah, enche shimi dpt cuti maka kami pun berdating2lah jawabnye..hehehe

mule2 konon nk drive kereta, tp sebab takut jalan jam last2 naik LRT..enche shimi dah la jarang nk kuar kl naik lrt..tp sebab aku insist, dia ikutkan jelah..sekali kl lengang daaaaa..hahahah..tapi takpe, sekali sekala kan..kan..

..muke terpakse amek gamba..hahah dia layan je perangai aku nih..well, kene biasakan okeh!..

habis je shopping, perut pun bunyik2..mane taknye, beli brg sampai 4 jam..berjalan tanpa henti..dah serupa bersukan dah pun (tp apesal perut x kecik2!)..kami pilih makanan jepun kali ni..not bad..tp aku rasa rindu nk makan japanese food kt komura hotel..huuuu terbaik!


..mine..chicken teriyaki..sedapsssss!..lambat gak aku nk habiskan nasik tu..siap makan slow2..kunun menikmati..sayur adalah sebeban ok..aku rasa kenyang sebab sayur tu kot..

..his..tory chicken ke ape tah..tp ayam dia ade cheese..sedap gak! laju je habes..hehehe..

for side dish, kami order salmon skin salad dan ikan ape tah nama dia..tp sedap la..sume licinnnnn...kenyang perut senang hati!

hari yg memenatkan tp mmg berbaloi-baloi..rasa seronok dpt berdating ngn enche shimi..mcm2 dia ngusik aku..hehe..nnt kite date2 lagi yek! i lap u lah!!

..me and you, without roki..

~The good life is inspired by love and guided by knowledge.~

Blog Widget by LinkWithin