MARI MENGIKUT

Me and you :)

gravatar

KBP : Kisah 5

Wah! dah kisah 4 yek!!

Semalam, ma, ayah dan aku sambung lagi jalan2 booking dewan..dah tgk la hall2 yang ada dalam list utk booking..surprisingly, hall kliuc adalah yang terbaik buat kami..jarak dari rumah, size, keadaan dia, lokasi masjid berhampiran dan sebagainya..yaaa, aku akan berkenduri kt kolej sendiri..aku rasa lawak!

tapi takpe, membe2 yg dok hostel, petik hidung je bole jalan kaki g kenduri..kihkihkihkih



habis je survey2, kami minum ptg kejap di cafe kt UPM..lepak2, calling2 mama enche shimi dulu, then baru gerak balik..phewww..lega ok! tarikh nikah dan kenduri dah confirm..tarikh majlis bertandang (belah enche shimi) pun dah confirm..

dalam perbincangan : silat sambut tetamu, persembahan tarian dan gamelan.

next : besok jalan2 kt KL ngn enche shimi, dia dah nk start beli barang2 hantaran..aku tukang teman ajelah..aku punye turn sopping, tggu dwet fee waiver masuk dulu hokey!!

~The good life is inspired by love and guided by knowledge.~

gravatar

waaa...best2! kt kolej sindri pasti meriah!waaa..hehe...tarikh dh kompem? okeh! cant wait to hear it! chayok beb!

gravatar

yaaa..bulan 10..hehehe..tq babe!

Blog Widget by LinkWithin