MARI MENGIKUT

Me and you :)

gravatar

KBP : Kisah 3

Harini, aku masih pening2 lalat lagi..bila dah terlampau byk options. mule la jadi semak perut. tatau nk pilih yg manaaaaa..tp ada dah la yg di-shortlisted kan..

sepetang aku habiskan masa jalan2 survey pekej perkahwinan sekitar bangi..beberapa tempat aku dah cover..insy, akan ke area kajang pulak lepas ni..rata2 butik andaman dah penuh bulan 11, 12..berdebar ok! (bedebah pun bole la)..jgn laaaa penuh bulan 10..sobs

apa pun, kene tgk persetujuan ma jugak..sama2 buat keputusan la nanti..marilah kite same2 berdoa semoga aku dpt pekej yang aku nak..aminnnn :))




p/s : sgtlah mencabar bila aku sekarang dah hilang suara..terbatas gile wehhh..nk tanye itu ini pun kene kumpul2 tenaga dulu baru suara tu keluar..hahaha..da serupe maknyah dah suara aku!

p/s/s : besok ade make up trial dan pre-wedd photoshoot..semoga kulit aku ngam dengan product yang akan digunekan oleh pak andam tersebut..aminnnnn..

p/s/s/s : rindu kt enche shimi..hehehehe

~The good life is inspired by love and guided by knowledge.~

gravatar

Waaaaaaa!! Mekaappp! Nk tgk gmbr tau nnt! Satu pun jadikla.haha

Blog Widget by LinkWithin