MARI MENGIKUT

Me and you :)

gravatar

maaf. maaf secara terbuka.

Salam kawan2! haaa, kenal mamat dalam gambar ni? zizan raja lawak..kenal kan? kan? kan?


actually aku dah lama nk update pasal ni, tapi asyik terlupe je..huhu..korang tau x isu pasal dia main-main sebut nama arwah bapa kepada Pak Nil? lancar je mulut dia main sebut kan..maklumlah, masa tu dia sedang kendalikan rancangan raja lawak. dalam berlawak tu, terlepas cakap tu perkara biasalah kan.

aku bukan nk ulas pasal peristiwa tu..aku cuma nk cakap, aku suka bila tgk zizan minta maaf secara terbuka kepada paknil. aku baca pun melalui twitter je..berkali-kali dia tweet paknil mintak maaf pasal kejadian tu..paknil pun dgn tenangnya memaafkan zizan..juga secara terbuka..

aku rasa sikap mcm ni bagus..terus terang mengaku kesalahan diri dan minta maaf org yang berkenaan. ego tu dia tolak tepi dulu..now, kalau kita berada di tempat dia..adakah kita akan melakukan perkara yang sama? :))))

tu je utk malam ni..hehehe..sekadar coretan menghilangkan bosan. tata!


gambar diperoleh daripada : sensasi. terima kasih.


~The good life is inspired by love and guided by knowledge.~

Blog Widget by LinkWithin