MARI MENGIKUT

Me and you :)

gravatar

mine.

This guy, he spent most of his leisure time with me. tak kisah hujan, panas, angin kuat ke apa..he'll come and see me..layan je aku nk kemana, makan apa semua. for 2 years++ aku dgn dia, belum pernah pulak dia komplen kata penat la, bosan la ape..aku pulak yang jadik watak jahat..aku selalu malas nk turun KL..yaaa aku malas nk naik lrt..aku malas..dulu aku rajin la g kl..seminggu 2-3x aku naik lrt g kl..sekarang ni aku dah manja..harapkan enche shimi dtg umah aku..hahahahaha..jahat betul!

sem ni lagi la..kebanyakan kelas aku ada pada waktu ptg..mmg x sempat aku nk ke kl tggu enche shimi habis keje..tu yang memanjang je dia yg dtg bangi..in fact, nowadays, 4-5x dia dtg umah aku dalam seminggu..almost everyday! tu belum masuk all the txt mssges, calls etc. he came here yesterday. he'll come again today. and yet, aku pulak x dpt penuhi permintaan dia nk g car boot sale kt shah alam tu..aku x sehat pulak =(

Oh my, aku rasa bersyukur sgt2 aku dipertemukan dgn dia. He completes me. I cant imagine kalau aku takde dia..sbb tu la, hari2 aku berdoa supaya jodoh kami berpanjangan. kahwen tercepat atau terlambat tu aku x kisah..kawen taun 2020 pun takpe..yang penting, semoga jodoh kami berpanjangan. tu je =))



~The good life is inspired by love and guided by knowledge.~

Blog Widget by LinkWithin