MARI MENGIKUT

Me and you :)

gravatar

KBP : Kisah 2

Belum pape dah ada Kisah Bakal Pengantin episod 2 ek..hehehe..nk wat camno, serabut aku oh! Sekarang ni me and parents masih mencari2 dewan yg sesuai utk majlis nnt..adalah 2 buah yang dah kami tempah..siap ambil tarikh berbeza..tp dewannya kecik..pada mata aku x sesuai utk majlis..mak pun cakap, tak nak lah tetamu sampai berdiri2, x selesa, kepanasan dan bersempit2..dewan kenalah ambil yang ada aircond.

Isnin haritu, kami dah tgk dewan MPI (Maktab Perguruan Islam)..mmg cun habis! betul2 depan masjid..senang skit tetamu nk bersolat..x perlu terkejar2..saiznya pun bagus..not too big yet not too small..mmg kami berkenan habis! Malangnyeeeee, MPI hanya boleh bagi confirmation bulan 9..hahaha gelakkkk..yaaaa, aku nikah bulan 10 (aku suka : 11011) dan dewan komfem bulan 9..gelakkkk lagi..mmg aku hias pakai tali rapia je kang!

well, ni ade la sket gambar wat aku cuci mata..wat kt ballroom tu..kayo makcik? hehe..




aku ni pulak..dah set dalam kepala, pelamin akan nampak lagi best bila wat kt dewan..tah nape tah? hahaha..tp aku prefer camtu la..sbb kt area rumah aku tu..kalau hujan, mmg sedap meredah air kt jalan raya..so mmg mak aku awal2 dah cakap nk wat kt dewan..

Dewan pulak, x boleh terlalu besar..nnt nampak lengang..x boleh pulak terlalu kecik..nnt x muat..haaaaa mak aku cakap la kan..aku ngikut je..sbb mak aku n en shimi yg sponsor bajet kenduri..hehehehe..

ntahlah! doa2 la supaya kami dpt dewan yg bersesuaian..baru tenang hati aku..kalau tak, nk pergi klas pun aku sesak pk dewan tade lagi..adehhhhh..

next : duduk bersimpuh dgn enche shimi sambil decide list brg hantaran bagai..aku bertekad..segala yg berkaitan hantaran, aku nk guna duit saving sendirik..dari barangnya, sampailah ke hiasannya.. (btw tu je yg aku mampu..aku kan belajo lagi..wuwuw)

~The good life is inspired by love and guided by knowledge.~

Blog Widget by LinkWithin