MARI MENGIKUT

Me and you :)

gravatar

ronggeng.

masa ni tgh jalan2 kt jalan tar..shoppinglah! apa lagi! hahaha..nasib baik le enche shimi mood happy je..aku salu risau takut dia penat melampau nk kena layan aku p jalan sini sana..pompuan kan..ape kes jalan masuk 1-2 kedai je kan? kan?


masa nk balik tu, berjaya aku pujuk enche shimi supaya benarkan aku balik naik lrt..aku tau dia da penat..tamau la susahkan dia..tp enche shimi mmg camtu, susah bebenor nk kasik aku balik sorg..risau la tu..dont worrylah syg! tempat ramai org ni, insy takde pape kan :)))




btw, thanks for everything. xoxox


~The good life is inspired by love and guided by knowledge.~

gravatar

babe, aku baru dapat tau ada satu jalan kat jb ni nama dia Jalan Ronggeng. tergelak dalam hati bila baca.. kalau ko ada mesti aku gelak tahap tak hengat

gravatar

hahaha kalau aku ada, dah guling2 ko? hahaha

Blog Widget by LinkWithin