MARI MENGIKUT

Me and you :)

gravatar

saya ada kamu.

I don't really like to share. But i know that i have to.

Nasiblah bila dapat boyfriend yang terlampau sayang kt kucin peliharaan keluarga..hahaha berputih mata jap aku tgk dia dok peluk roki je manjang..wellllllll, tggu la bile tibe masenye nanti!



emm, sekarang ni enche shimi dah mula kerja kt kl..tp tulah, dah terbiasa dia ada dekat area bangi kan..bila dia keje kl, mule la aku rasa mcm jaoh! hahaha menyampah kan?? nk lempang? sile2..tp takpe, he's there for good and im glad he's working at MIA now..so, x jadi bersedihan..kehkehkeh..

It's 3.32am now..ya, aku patut tido..tp aku tak boleh tido selagi aku belum meraban kt sini..berjuta mende yg aku tgh pikirkan..seronok! memang seronok kalau boleh pasang angan2 selalu..imagine apa yang dirancang menjadi kenyataan..sumpah seronok!! disebabkan aku tak rasa nk tido..aku pun godeh2 la fb..tgk2 pics sume and stalk page enche shimi..lepas tu gelak2 sendiri..ape yg aku boleh ckp, i am sooooo in love with this relationship..

oh ye, kawan2 mmg ade tanye aku mcm2..tips kebahagiaan la ape..kadang2 aku rase kelakar juge..sbb mende ni subjektif..kan? kalau aku kasik tips pun, x semestinya menjadi kt pasangan lain..betul x? plus, aku ngn enche shimi rajen la jugak gadoh..hahaha..tp kami cepat berbaik semula..tak perlu tips pun..yang perlu cuma kesabaran..kan? kesabaran n sifat toleransi.. :)

aku teringat masa aku kene denggi buat kali kedua..masa tu aku dah gelabah..maklumlah, baru 1st week kt kliuc..tp dah tertinggal 3 minggu punya pelajaran..tarikh nk hantar borang mara pun lagi sehari dua nk tutup..mana x gelabah? masa tu, enche shimi belum berkerja kt bangi..aku ingat lagi, dia ambil cuti..semata-mata nk dtg jaga aku kt sepital..walhal dia boleh je jenguk aku lepas kerja kan? pagi2 lagi dia dah sampai sepital n jenguk aku..habiskan makanan aku sume (baca : aku x lalu makan)..tidur kt sebelah katil bila kepenatan..hantar aku ke sana sini sbb nk uruskan mara..aku tau ini perkara kecik je..tp inilah yg aku akan igt sampai mati :)

kadang2, aku terfikir..jodoh pertemuan ni mmg betul2 kita x boleh jangka kan? dulu, mati-mati aku igt jodoh aku dgn org lain..dan enche shimi? mmg x wujud dalam kamus hidup aku sbb aku mmg x kenal dgn dia..langsung..dear mr shimi..maneeee lah anda mase tu ey? hehehe..even sekarang pun belum tentu aku kawen ngn enche shimi (baca : jodoh di tangan Tuhan) tp setidak2nya aku yakin, he is my mr right..dan family kami pun merestui..seronok :)

aku tau aku meraban..mebi sbb dah awal pagi..tp aku rasa nk meraban, nk wat camne? hahaha sbb aku sebenarnye terasa mcm nk cakap pasal menda lain..tp x sesuai pulak tulis kt sini..so x pasal2 aku meraban la..oklah, i better stop here..sebelum aku melalut panjang lebar..aku sebenarnye nk tulis..

saya bersyukur kerana saya ada kamu :D




~The good life is inspired by love and guided by knowledge.~

Blog Widget by LinkWithin