MARI MENGIKUT

Me and you :)

gravatar

Family business!

Bisnes bisnes bisnes! haha bizi jek..btw, ni masa bazaar kt subang parade early november..aku mmg suke la berbazaar kt sini sbb selesa..and dah terbiasa..crowd pun not bad la..heheh..mmg sampai taun depan la aku melangok cni..

bazaar haritu, aku dpt tapak tepi..mmg sedaps la nk display barang kan..vintage handbag mmg mendatangkan untung yg menyenangkan hati..hihihi..ok2, layan jela gambar..jgn layan aku :P

..beraneka vintage handbag..stok dari konvo upm aritu x habeh2 lagik..sabarrrrr..


..baju pun ado..tp purposely x bawak semua sbb nk focus more kt handbag..tp aku baru lepas restok baju dgn jayanya maka ujung bulan ni aku bawak baju lebey sket la nampaknye..



..dua makanan wajib kalau berniaga kt subang parade. oyster mee sua and crispy chicken dia terbaekkkkkkk..duh, lapa la plak!..a week before, aku sakit gusi..siang malam makan bubur ayam mcD jek..this time gusi dah ok..ape lagiiiiiii..balun!..


..nom nom nom masa tade customer..btw, berbisnes mmg best! boring kalu, boleh shopping..hahaha

bila cerita pasal bisnes, mmg aku ngn along ade je benda nk dibincangkan..rancang itu ini bagai..tp semuanya makan masa..kami perlu lebih masa utk kembangkan bisnes ni..hmmm, family business..menarik! aku suka!


~The good life is inspired by love and guided by knowledge.~

Blog Widget by LinkWithin