MARI MENGIKUT

Me and you :)

gravatar

The celebrated couple.

happy 33rd anniversary to my beloved parents! the date is 15 Nov by the way (aku lembab, mahap)..malam tu, ayah cakap nk makan dekat luar..selebretlah kan..kebetulan pule hari tu enche shimi dtg bangi..rezeki dia la makan fwee! sebelum tu sempat la ke HSBC kajang bayar itu ini..tu pun laju2 sbb lapar! hehehe *bangi dah jadi mcm kampung halaman enche shimi..g bank ke, beli itu ini ke, dia akan bwat kt bangi walopun setapak ade je kedai pe bagai. bole tahan gedik*

alah, bukan makan ape sgt pun..kenny rojes saje di alamanda..mmg lapar sgt time tu..seswai la kalau makan situ sbb dia punya pinggan tu penuh! gagah jugak la aku nk ngabihkan sume..air yg kunun2 boleh refill tu mmg x refill langsung..perut dah penuh..

..my parents..

..snapped by ayah.. selambe je kami..ehehhehe..ayah tensi aku suruh2 amek gambar..

..tuan punyer belog..before going out! best sebab dah lama x makan luar dgn keluarga..last bile eh? masa raya aritu kot? hahah rumah aku ni sentiasa ada lauk dan nasi jadi memanjang la makan kt rumah..aku je salu ngelat makan luar kalau enche shimi dtg..

ape pun, congratulations to ma and ayah..semoga kekal bahagia dan sihat sampai bila2! (nota ketiak : aku tingin nk makan nandos sebenarnye..wuwuw)

~The good life is inspired by love and guided by knowledge.~

Blog Widget by LinkWithin