MARI MENGIKUT

Me and you :)

gravatar

belum biasa, harus biasakan!

Well, enche shimi dah mula kerja kt kl..start2 keje je dah bizi gila sebab ada event. mmg meroyanlah aku kan! after 6 days x jumpe, kami jumpe la jugak akhirnye..since i dah bole drive g kl, aku p amek dia kt hotel traders..dia penat sebenarnye, tp sbb aku da meroyan, dia layankan jela aku..haha

sempat la kami merayap kt kl tu..ekceli aku x kesah pun g mana2..yg penting aku nk jumpe dia je..yela, dah nama pun aku cuti sem..dia pulak bizi..mmg aku mcm-mcm la kan..haha malang x enche shimi sbb jadi boprenkuh??


..baru lepas melantak kt restoren makanan jepun..alah, kt tgkt bawah lowyatt..aku pun x hingat nama apa..tp kalau g loyat, mmg sukeeeee je nk makan kt sana..

aku masih lagi ambil masa nk biasakan enche shimi keje kt kl semula..yelah, lepas ni aku kene nek lrt balik kalau nk g jmpe dia..hehe..takpelah syg, less than a year lagi kan..you know what i mean? *hikhikhik*

~The good life is inspired by love and guided by knowledge.~

gravatar

wah..mas da nak kawen yer....i klik like sgt2 hahahaha...x sabarnye..hehe....sabar ye mas...meroyan tu kadangkala perlu..tp jgn selalu..hahahah

gravatar

eh, bile aku cakap da nk kawen? hahaha less than a year tu bole bawak mcm2 maksud taw..haha

Blog Widget by LinkWithin