MARI MENGIKUT

Me and you :)

gravatar

nk amek berkat? dtglah, bawak buku :)

Aku rasa adik aku akan score gila dalam spm dia..trial dia haritu dah 10a..spm pulak, dgn adanya roki tido atas buku rujukan dan kotak pensel dia..mmg berkat la kan..tuah roki..komfem adik aku score..bak kata mak aku, roki tu raja..mana dia tido, jgn kacau..itu hak dia..enche shimi lebih extreme..dia kata rumah tu roki punya..kami sekeluarga cuma menumpang..aku pulak kata, japg aku g rogol dia..biar dia jadi hina lepas tu diusir dari rumah ni..yesss..barulah drama!


ok, sebenarnya aku tipu..kami semua x boleh hidup tanpa roki..dalam carta keluarga encik rahim (bapakku), roki dulu, baru enche shimi..sbb dia belom kawen ngn aku lagi..hahahahahaha

~The good life is inspired by love and guided by knowledge.~

Blog Widget by LinkWithin