MARI MENGIKUT

Me and you :)

gravatar

dasat sungguh!

rocky adelah satu-satunya kucing keluarga aku yg tinggal..kami layan dia mcm layan keluarga jugak la..tido sebantal bagai..heheh..dia ni ada tabiat tidur yg amat kronik..dia boleh tido dari pagi sampai malam ok! sampai mak kami da stat komplen dia tido lama..tp x salahkan dia gak..dah tua dah dia ni..mebi da 7-8 taun dah..tua la tu utk kucing kan..hish, ngantuk terus bila tgk dia tido..gila hapa aku neh! bopren aku cukup syg ngn dia ni..dtg umah belum pape lagi da pelok dia..haih! ape pun, ni aku tepek gamba dia tido..bila mata aku buntang pepagi buta, bole gak buat motivasi utk aku pegi tido..heheh






~The good life is inspired by love and guided by knowledge.~

gravatar

Roki Gemuk!!! Bangun, pegi eksesais!

gravatar

dia jawab! tgh eksesais dalam mimpi la neh!

Blog Widget by LinkWithin