MARI MENGIKUT

Me and you :)

gravatar

masa berseronok!

chaitttt berseronok konon! mcm nk patah pinggang adalah! tp tu propa je..senanyer memang seronok pun..ni cite bazaar last weekend..haha basi sungguh..

ni bazaar yg keeeeee - 11 ke 12 tah? x kire dah..huhu..tp mmg best la..kt subang parade..sabtunye dull saje..yelah, sorang2 kan..nasib bek masyuk..ahadnye seronok! enche shimi wat seperais dtg teman! terkejut tapi seronoknya bukan main..best..boleh buli..


..saya dan  encek buah hati..sayang kamu!!..thanks sbb dtg temankan..heeeeee =)








ade lagi gambar tapi malas pulak nk masukkan semua..this weekend ada bazaar lagi..i mmg dah book tempat kt bazaar ni sampai bulan 8..haha sonang hati den! x payah pk ape2 lagik..so far bazaar 2x sebulan dah mencukupi..aku kan study lagi..x dapek la nk bazaar every weekend..ape nk kene flying kick ngn ma????

mggu depan dah start final exam..semoga boleh dpt result yg menyeronokkan lagi =D

p/s : aku suda jumpe ngn manusia pelik! ade ke dia amik gamba bracelet watch aku, publish dan mula amik order tanpa kebenaran aku? pastu baru tehegeh2 nk msg bagitau..bagitau ok, bukan mintak izin! kurang ajor sunggoh..pastu tetiba dah decide org order kt dia, then dia amek barang kt aku..huihhhhhhhh, memandai jek..kok ye pon tanye la dulu aku bole ke x jadik supplier dia..bincang rega suma..haih, selamat maju jayalah anda ye dgn attitude itu.

~The good life is inspired by love and guided by knowledge.~

Blog Widget by LinkWithin