MARI MENGIKUT

Me and you :)

gravatar

pengembaraan ke penang

Pengembaraan bermula! haha entry basi habis..maaflah, aku sibuk sangat dgn aktiviti kelas, xm dan sebagainya menyebabkan sume bendaaaaa tertangguh!

salah satu weekend yang lalu (aku pun lupe bila!) aku g penang, g umah enche shimi..ade dalam entry sebelum ni aku cite tujuan aku ke sana. mula2 kami bercadang nk pegi sana menaiki kereta..last menet, plan bertukar..kami naik bas aje..dari hentian kajang..dekat je tu..ayah yg baik hati tlg hantarkan kami ke sana..


..masa ni tgh tunngu bas sampai..laparrrrr..


aku punya idealah suruh naik bas..sbb aku nak enche shimi rehat..yelah, dalam bas tu boleh la tidur sakan..well, mmg tido sakan pun!!

sampai di penang, mcm2 aktiviti jugak yg kami lakukan. mama enche shimi layan aku dgn baik..beli itu ini untuk bawak balik ke bangi..masak sedap2..aku tau makan je..hahaha..oh, adalah tlg2 kt dapur kan..aktiviti lainnye, bace ajelah KBP tu..kihkih..jom kite layan gambar!


..masa ni kami singgah ke rumah sedara enche shimi,..tepi laut je rumah dia..cantiiikkkkk!!..


..hasil lukisan enche shimi..orrr contengan?haha..bawah sekali tu nama roki..RIP roki syg!..

..amat rindukan buaian mcm ni! buat aku terkenang zaman kanak2 dulu..best..tenang je rasa..

..enche shimi pun nak juge bergambor..masa ni kami berdua kene halau main kt luar rumah..haha..takdelah..mama enche shimi n auntienyer tu nk borak hal org2 lama..mana boleh dengar kan..

..the happy couple..menjadi2 happynya sejak kebelakangan ni..tu yg susah nk diet tu (alasan!)..

at nite, sempat bawak enche shimi jumpe my chinese relatives..aku ada 2 uncles yg tinggal di penang..diorg sume ok je ngn enche shimi..my uncles mmg cool! cuma kami tak bole balik lambat..so tak boleh la lepak lama2..

..my two uncles with their family. tp x semua ada..ada lagi sorg uncle yg duduk kt cameron..

penat memang penat! tp seriously enjoylah..dpt makan sedap..dpt beramas mesra ngn family enche shimi, dpt setelkan persiapan di sebelah sana..mmg puas hati dpt ke penang..lepas ni bile laaaaa pulak dpt g sane kan..

balik je dr penang..aku terus fokus utk final exam..terusssss senyap je..hahaha..now xm dah habis so legalah kan..aku rasa next trip ke penang will be a month bfore the wedding..sbb nk pre-fitting baju, cincin segala kan..

spending time with him n family mmg buat aku meroyan je tau..yelah, sepanjang minggu 24jam gak aku ada ngn dia (tolak waktu tido so x 24jam dah..hehe)..lepas sampai bangi, terus rasa dia jauh..hahaha..maaflah, aku mmg sengal..

oklah, till then ya..tataaaa!

~The good life is inspired by love and guided by knowledge.~

gravatar

beramas mesra ngn family enche shimi ye babe? Typo error atau ko sengaja wt beramas?hihihi

Blog Widget by LinkWithin