MARI MENGIKUT

Me and you :)

gravatar

sesak!

sesak nafas kejap. sehingga minggu depan, aku ada banyaaaaaaaaaaaaaaaakkkkkkkk kerja yg menanti utk disiapkan. ish, macam biasalah aku asyik berlari-lari walaupun dalam rumah sendiri. tapi dating tetap dating ok..gigih! heheh takdelah, itu keperluan gak tu..sbb aku nk carik semangat dan ketenangan..cun x alasan?

nasib baiklah bazaar minggu lagi satu, jadi sempatlah aku nk bernafas kejap lepas beberapa presentation. minah f1 yg aku ajar tusyen pun jumaat je, so boleh adjust lagi..piano student, rabu malam, yg adultnyer masa weekdays waktu siang..adjustable jugak! oh, kelas menjahit..aku tgh cuba catch up ni..nasib baik ayah dah belikan mesin jahit..boleh jugak habiskan hw kt rumah. mak aih, sesak jugak jadik mastura ni yek..tp aku suke! bersusah-susah dulu, senang2 kemudian!

oh, dah cukup masa melepak depan lappy..now i have to move my ass n attend a discussion. nk kena wat press conference..sibuk2 pun best ape..lg best sibuk belajar dari sibuk keje..kan? kan?

~The good life is inspired by love and guided by knowledge.~

Blog Widget by LinkWithin