MARI MENGIKUT

Me and you :)

gravatar

mai dah aku nyer meroyan!

astaghfirullah..tolonglah kawan2 sekalian..jgn ikot bontot aku..plissssssssssss..bg lah aku ruang nk bergerak bebas..duduk kt mana2 tempat yg aku suka..buat kerja ikut cara aku..tolonglah jgn call aku hari2..tolonglah jgn mintak aku cop2 tempat..aku rimasssssssssss!!

so ni adalah panduan utk korg, kenapa korang tak perlu ikot bontot aku?

1. sbb aku suka study last menet. sumpah!

2. aku suka buat kerja sensorang. so nnt korg sendiri yg akan kecik ati bila zup zap zup zap hal aku da siap. kang mula la ckp aku x ajak la, x igtkan la ape.

3. hidup ber-gang nih bukan cara aku. aku x suka berada dalam kumpulan. maksud aku sentiasa berada dgn org yg sama. sbb aku nnt aku lagi sakan bergossip dari membuat kerja.

4. aku x suka dok satu tpt je dalam kelas. aku suka berubah2 tempat. so aku kejap nk dok blakang, kejap depan dan sebagainya. so bila tpt duduk aku dah pun di-chop tanpa aku mintak, otomatiklah aku kene dok situ kan? aku x suka!

5. aku suka berlari-lari ke sana sini. yelah, aku malas nk buang2 masa ni..ada gap je mulalah aku buat itu, ini. kang korg rimas lak aku dok sibuk. siap komplen lak tu.

6. tlg jgn pertikaikan bila aku cakap *tak nak* sbb suka hati aku la nak ke x..takde keje plak asek nk eksplen keputusan aku kt org. rasa macam kena paksa ok!

7. aku akan edit balik semua kerja sebelum aku hantar. so bila takde pape jgnlah berharap nk ikut aku g print kerja sama2 ke apa, sebab aku komfem2 akan ikut masa aku sendiri. kang korg lak marah.

8. aku cuma nk bgtau, result2 yg aku dapat tu bukan aku mmg pandai ke hapa. cuma aku fokus dlm kelas + study last minute. sila jgn terpengaruh dan mula call aku tetiap hari sbb nk ada sama-sama dgn aku. termasuklah call tanya aku buat apa, hari-hari. diulangi HARI-HARI.

tu antara sebab kenapa korang tidak perlu ikot bontot aku masa kt kolej..tlg lah beberapa org rakanku, bg aku sedikit ketenangan. yang penting, tlg jgn call aku hari-hari saja-saja. dan tanya soalan yg sama hari-hari. saket kepala hotak aku neh!

salam kemaafaan. selamat hari raya.

~The good life is inspired by love and guided by knowledge.~

gravatar

mmg terbaek bhai.ko libas je bontot diorg klo diorg ikut lg!smbil libas ckp la camni. "rimas2!!rimas2!!!"haha..

gravatar

uuuuuuuuu baeklaaaa.....saya tak ikut ande dahhh....saya tak selalu kesini kesana ng kamoooo. nnti naik kereta kamoo duduk belakang...lepas tu blh duduk kat dlm boot...patu boring blh dok kat atas bumbung...

lepas ni sayer tak call andeee tiap2 ari dahhh...sebulan sekali jer...huhuhuh

gravatar

hahahahaahahaha....sedaaaaappp!!!! i very d loike dis post.. adakah masih org yg sma??? haha..sungguh persistent btul fan anda..hehe.. sabaw babe! kasik tengking jak klu dh tarak phm thp gban..org utan ka pa, x phm2 org RIMAS!!! gewd luck babe!

gravatar

najila : oh aku amat teringin nk wat cmtuh!

cux : bukan ande laaaaaaaaaaaa!! wuwu anda mmg wajib jadik my fan!

ct : yesza, org yg sama dan beberapa org baru..haha gilo.

Blog Widget by LinkWithin