MARI MENGIKUT

Me and you :)

gravatar

demam exam?

final exam lagi seminggu..mcm x percaya! aku rasa aku ni jenis manusia yg takot exam..betol..menjelang exam, tgn aku akan sejuk dan kebas..perut bergelodak..berpeluh..aku kena cuba kawal itu semua..mungkin aku x cukup bersedia..tp dalam peperiksaan yg aku dpt suma A, pun aku mengalami simptom yg sama..so secara ringkasnya, aku cuma nk simpulkan yg aku ni manusia yg takot akan exam tak kira atas apa sebab sekalipun..

selalunya aku akan sakit masa exam..dari upsr, pmr, spm..aku x pernah sihat semasa mengambil peperiksaan..spm paper addmath, cirit birit sampai 4x g toilet..bayangkan, kertas 2 addmath yg x cukup masa tu, 4x aku berulang g toilet sampai aku kena mintak maaf kt pengawas peperiksaan..cakap aku x sengaja tp perut aku sakit yg teramat..diorg pulak syak aku tgk notes..setiap kali nk g toilet, diorg akan cek aku habis-habisan..tu x masuk denggi lagi..aku amek beberapa paper kt sepital sbb kena denggi..sadis sungguh spm aku..upsr? pmr? haha dah tentu2 aku demam masa periksa..cirit birit pun wajib kena..cuma mak aku tatau..aku x call bgtau sbb aku tanak mak aku risau..

dah masuk uni pun sama..dari uniten bawak ke kliuc..aku mcm tu ajela..dah besar ni pandai pulak nk feeling lebih..kalau x dpt jawab je, mule la nk menangis..terutama masa kt uniten..kt kliuc bole kontrol dah, sbb aku anxious je, tp soklan dpt jawab dgn baik..lepas ni aku ada niat nk sambung..part time or full time, bergantung la pada rezeki nnt..masa tu, aku camni lagi ke ha?

eh, lupa pulak..aku ucapkan semoga berjaya kt diri sendiri =)



~The good life is inspired by love and guided by knowledge.~

gravatar

final eh? good luck!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ^_^

Blog Widget by LinkWithin