MARI MENGIKUT

Me and you :)

gravatar

ikhlas.

diam x diam, dah seminggu berlalu..dah seminggu cuti sem..cuti berbaki lagi 2 minggu..masa inilah yg aku akan gunakan utk perbaiki diri..byk sgt perkara yg perlu diselesaikan..

mula2 aku restok baju..dah booking 3 bazaar..weekend ni pun ada, di subang parade..mai la memeriahkan ok..special thanks to friends yg dtg dan membeli pada hari aku restok baju..x menyempat2..seb bek dah iron..seronok layan customers kt umah..boleh beramas mesra sambil menjaja..heheh..oh, my lecturer pun pelanggan setia..kalau stok baru sampai, adaaaa je dia kt umah..

lepas tu, aku mula carik sekolah menjahit..yaaa, sekolah menjahit..bukan kelas menjahit..sbb kelas x sediakan sijil tp sekolah ada persijilan..lepas lulus boleh sambung diploma..yg jahit2 baju pengantin tuuuu..tp aku tade plan nk sambung diploma..aku jual baju moden, belum terniat nk jahit2 baju pengantin..aku dah call pun tempat tu..insy boleh mula x lama lagi..sbb ape perlu belajar menjahit? bagi aku, itu perlu..sbb aku nk nilai kualiti baju yg aku jual..aku nk pastikan jahitannya bagus..aku nk ada kemahiran yg mana aku boleh menjahit bila2 masa kalau ada nk perbaiki produk dan sebagainya..sekarang aku mmg xreti..tp insyaAllah, dalam masa 3-4 bulan nnt tamat la sijil tu..along dan aku mmg dah lama setuju dgn cadangan aku belajar menjahit ni..sehari 2-3 jam je pun..tade hal!

aku jugak dah mula mengajar piano balik..last student, anak encik kamal masa aku study kt uniten dulu..sekarang aku ajar 2 org..insy lagi 2 mggu akan bertambah lagi seorang..seperti biasa, aku cas harga murah saje...tp pengambilan terhad la..aku tanak la ajar ramai2..asalkan study x terganggu sudah =)

bila aku pikir2 balik..yg aku dok sibukkan diri masa cuti ni berbaloi ke? sbb kesibukan semester lepas tu azab gile, patutnya aku berehat2..tp bila aku termenung balik dalam 2-3 jam gitu, aku rasa berbaloi! sbb niat aku nk tambahkan ilmu di dada..nk cari rezeki halal..nk ada pendapatan sebelum aku tamat belajar..aku mula dari bawah, seriously takde jalan singkat..jadi aku rasa gembira dan ikhlas..aku rasa nikmat!

aku mahu kamu semua jgn bising, jgn komplen itu ini..sbb aku cuma ingin gembira dengan cara aku sendiri..



~The good life is inspired by love and guided by knowledge.~

gravatar

ok, sila nantikan tempahan baju dari saya ye..sbb sy rsa nk suruh anda jahit bju grad sy. jadi gi blajar jahit molek2 k! fight ohh, oh!

gravatar

babe, skolah menjahit tu ada exam ok! hahah..nnt dia ajar la kurung, kebaya, blouse, kemeja sume2 la..termasuk jahit seluar! gilo..

gravatar

salam mas..wo!! cek nak blajaq gaaak pinano urm..jeles ok, adek i superb tekan2 itu benda.. latest dia awarded keyboardist terbaek in UMfeseni ngaaAaaa.. ohya mas.. cek komen kat entry bob (http://hadihandali.blogspot.com/) yg "perbualan hangat"

ok then..tc..enjoy mas..

gravatar

suda bace..hehe..tc too os! nnt ade kt kefe kliuc bile2 roger aje kay!

gravatar

owh sy tak komen apa2...saye diam je...wuwuwu

gravatar

wuwu tacakap sesape pown! hikhik

Blog Widget by LinkWithin