MARI MENGIKUT

Me and you :)

gravatar

I LOVE CORPORATE COMMUNICATION

i have to face the facts..jumaat still ada kelas..sabtu akan ada evaluation on corporate interviewing (ni pun bole jadi subjek ok)..tup2, senin da stat paper..whoah! x ke mereng pala hotak ni? keadaan kesihatan masih x bagus..batuk still teruk..kata ayah, mmg dari kecik aku batuk teruk..smpai tgh tidur pun boleh batuk..ayah kata..kalau dulu aku batuk, mmg keluar air mata ayah sbb kesian tgk aku..aku rasa sampai skarang pun ayah still kesian..sebab tu la setiap malam ayah buatkan air asam jawa, air limau madu, dan sapukan cuka kt leher..kasih ayah =)

tp be honest aku masih takut..yes, takut exam..6 subjek berat sem ni..bole ke score hah? uihhhhhh takot!

untuk menambah keyakinan diri, aku kena jerit kuat-kuat..

I LOVE CORPORATE COMMUNICATION!!!



~The good life is inspired by love and guided by knowledge.~

Blog Widget by LinkWithin