MARI MENGIKUT

Me and you :)

gravatar

sambong2..

mahapla..entry sehari dua nih harusla extra jiwang..satu, sebab encik shimi otstesen so rindu merindu..satu lagik sbb baru sambut besdey chenta kn..hehe

walaupun org kata "ala, baru setaun..." (nih i imejin la org ckp camni)..i rasa tetap happy..bukan semua org bernasib baik boleh bertahan dalam percintaan kan..i sendiri pun ade je terputus2 hubungan yang sempat terjalin selama beberapa bulan jek..xpelah, yang penting pengisiannye kan..berbalik kepada kesah kami..agak cepat jugak la, dalam masa setahun i dah kenal family encik shimi..beliau lagik la, dah lama dah kenal rapat dgn my family..dalam seminggu tu, atleast sekali la mesti lepak rumah..rasa mcm cepatttt je..tp bila pk2 balik..kami berdua pun dah dewasa..x salah pun kenal2 dgn family..kami jugak series..dah keluar dari kepompong cinta monyet..apa yang i nampak, lagi best bile dah kenal2 family ni..encik shimi pun dah berumor 29 taun ni kan..kire seriyes la tu kannn..kannnn..

yang paling seronok adelah aktiviti2 deting kami..setakat lepak mall, tgk wayang tuh biase la kan..tp kami jugak main layang2, berkelah di sungai, pergi petrosains, pergi museum, bagi makan ikan keli di mines dan aktif dengan aktiviti2 sukarela anjuran alumni terendak..seronok apa! encik shimi juge merupakan lelaki pertama yang masakkan makanan dan buat air yang sedap2 utk i..i lagi la selalu masak utk beliau..setakat makan nasik berlauk dalam tupperware tu kire dah biase sgt la..kalau keluar kemana2, beliau jugak x mengeluh..kalau i tanye, "ney, penat ke?"..barulah dia angguk..kiyut jek! masa i besdey, beliau ambik cuti dan buat seperais dtg bangi..sanggup tunggu i pegi kelas..begitu juga masa i kene demam denggi..beliau ambik cuti, dan awal2 pagi dah sampai ke wad..hantar pergi kelas dan tolong i setelkan beberapa perkara penting dgn mara dan ptptn..

walau gembira macamana pun, cabaran dan dugaan tu wajib la enterprem kan..kami gelak bersama2 (dia terel buat i gelak sampai lemah lutut nih)..menangis pun bersama2..betul..kalau encik shimi ada masalah kan, air mata i ni senaaaaaaanng jek mengalir..sedihnya terasa..sakitnya pun terasa..harap2 perasaan begini boleh berterusan..apa pun, jodoh tetap di tangan tuhan..kalau berakhir kesah kami ni, apakan daya..tp selagi kami maseh berchenta ni..i nak beliau tahu bahawa i sgt menghargai pengorbanan2 yg beliau lakukan..i nak beliau tahu yang hati i ni mmg xde la kt org lain..bak kata pepatah, berkawan biar beribu bercinta biar satu (setakat ni x penah lagik berchenta reramai)..heheh


.terima kasih cinta.

.terima kasih Tuhan kerana memberi cinta.


p/s : kalau da kawen pun nk berchenta sakan jugak~

Love, m.a.n.j.a.m.a.s.
~The good life is inspired by love and guided by knowledge.~

gravatar

TQ sayang...love u soooo much. Mish u all the time....tak sabar nak balik ke KL....

gravatar

mish u too! balek kang kite jenjalan yep..hikhik

gravatar

yup!akan ade org ckp setaun tu xlame.tp kte je tau lame ke x kn?depends on tahap kesygn kte n pengisiannye.hehe..

n u r rite...xsemua org smpi setaun.sperti ku..lg sebulan seminggu n sehari je nk setaun..c die wt kate putus die sindri.sedih!tp xpe.my life must go on.sobsob!:P

gravatar

"Kalau dah kahwin pun nak bercinta sakan juga."

Makanya, bila nak kahwin ni, sis? hehehehee....

gravatar

angah!! dlarang keras dalam menimbulan isu2 yang buley mencetuskan ketidakstabilan emosi dan kegigilan spontan..ahaha

erin, syian ko kan..huhu..i hope u can move on..kejam sungguh kata putus sebegitu!

gravatar

congratz anda sudh ke thp ini...:) hepi anniversery dear....aiza yg bru sebuln nih pun..terasa lama nye la bru nk sbln...hua3....

gravatar

tenkiu cik farihan..hehehe..hepi2..

aiza, baru sebulan pun terasa lama ke..mas dulu sebulan cam angin jek..cpt jek berlalu..hehehe

gravatar

wah~~~~sungguh sweet!!!!!
huu....
(^_^)
disertai lagu yang mendayu sebagai latar..ahahaha...
lagi lah bertambah sayu pembacaan saye..ngehhehe..
moga kekal sampai anak cucu cicit dan segalanya..huhu
:)

gravatar

amiiiiiiiiinnnnnn..hehe, panjang plak amin aku nih..

gravatar

wahhhwaahhh aku bab2 jiwang ni suka sungguh. haha congrate weh! moga kawin. hee seronok2.

gravatar

hish, since da kapel nih makin menjadik2 gatai hang noh..

Blog Widget by LinkWithin