MARI MENGIKUT

Me and you :)

gravatar

mcm sotong!

entry kali ni takde kaitan dgn tajuk di atas ye..hehehe

Ada beberapa kawan bisin2 cakap aku dah jarang update blog..hahaha..igtkan takde yg sudi nk baca..rupenye ade jugak kan! terima kasih ya =)

sekarang ni mmg waktu2 hampir kemuncak utk sem ni..igtkan best bila ada 4 subject without final exam..sekali mmg x best ok..penatttttttttttttttttt..i think i prefer final exam kot..sebab tu la aku dok cakap kt fesbuk, nk sem ni cpt berakhir..tp cepat berakhir means segala-mala event cepat berlangsung..gila? mana cukup masa? so x jadi doa mcm tu..kihkih..

senang cite, sekarang aku bizi cenggini la..aku tatau la celah mana yg aku bizi sgt tu..tp mmg aku rasa x cukup masa..eh, dating sempat lak kan? hahaha..takde maknenyeeeee..berbuka sama..then x lama lepas berbuka enche shimi dah gerak balik rumah..tinggal aku terkontang kanting dgn segala esemen yg aku ada ni..still, aku tatau bizi celah mana..yg aku tau, otak aku asek berjalan je..badan penat..


blogshop aku pun x sempat nk update..gambar new item dah diambil..tapi belum ada masa nk edit and upload lagi..nnt la tggu aku lapang sket..tulah, nk tak nk aku kene pilih antara study dan bisnes..mestilah belajar tu menjadi keutamaan kan! kang x habis degree naya je..

pastu bile bizi ni, mula la aku meroyan nk berjalan2..perasaan nk g bersopping kt times square dah membuak2..sogo..jalan tar..tapi takde masaaaaaaaaaaaaaa..enche shimi pun kadang2 melayan je aku punye meroyan ni..mcm tadi, aku nk ajak g mines, tp dia penat pulak..so aku heret jugak g pkns blakang umah aku tu..hahaha..dia relakan ajelaaa..sbb dah tgk aku mcm meroyan semacam kan..

mmg manusia ni mcm ni kot..bila dah asik push push push diri (bukan bersalin tu ok)..akan ada satu tahap nk relax aje..nk kosongkan fikiran..mcm gambar kt bawah ni la..


tp pompuan ni muke sedey plak kan..haaa, aku nk cenggini punyer landing..tp muke senyum saiko..amacam? kehkehkeh..

ok2.
aku tau update aku kali ni amat mengarut..tp aku takde mud nk cite2 or cakap2 mende series..kalau korg tgk aku nyer to-do-list, mmg berjela ok!

semoga hari2 mendatang tidak menjadikan aku terlampau bizi..aminnnnnn..

salam =)

~The good life is inspired by love and guided by knowledge.~

Blog Widget by LinkWithin