MARI MENGIKUT

Me and you :)

gravatar

bubye gala dinner!

selesai sudah mind's gala dinner!! fuhhhh..KLIUC jadik tuan rumah untuk national invitational debate 2010..kami student2 ni diberi tanggungjawab utk sama2 organize event ni ngn pihak kolej. pandai ehhhh..tak buat pun x boleh jugak..kang takde markah kang! seb bek paper ni buat event je, x yah ade final exam..kehkehkeh

aku diamanahkan utk buat keje2 PR..dan aku juge merupekan salah sorang performer pada malam tu..emmm dah lama dah aku x perform..mmg kt kliuc ni aku x aktip pape kelab..aku dah janji ngn diri sendiri tanak aktip kt kliuc..hoho..


..klasmateku..subject seminar in comm..another event this wed..isk isk..

..setting dewan..tp masa malam tak pakai lampu putih..pakai spotlight kaler2..mmg nampak kelasssss..

..and me, with the sampah. yess. aku ngn nisa bongkok2 kutip sampah2 tu..utk my 3rd event this friday..kitar semula, kan bagus tu?..

sekarang ni aku semak2 pk pasal 3rd n 4th event..hah, 4 event sem ni..mcm hape je penatnye..takpelah, dah 2nd last sem pun..bile lagi aku nk bizi2 kan? kan? wish me luck!

~The good life is inspired by love and guided by knowledge.~

Blog Widget by LinkWithin