MARI MENGIKUT

Me and you :)

gravatar

bila ada makhluk rasa dia tu barang =P

well, aku selalu mengata camtu kt roki..*saiko ape mengata kt kucin..hehe* roki ni suke sgt dok kt tpt brg2..kadang2 dok celah2 sampai susah nk carik dia kt mana..family aku mmg cari roki malam2..sbb nk tido same ngn dia..spesel ok, tido sebantal..


..roki tgh tido tersengguk2 atas stok handbag aku utk berniaga masa pesta konvo nanti..lama gila dia tido situ..sekali lalu, mmg nampak same je dia ngn plastik oren tu..kehkehkeh..


..ni pulak masa aku bizi wat esemen..aku bukak pintu lemari ni sbb nk amek kertas utk print esemen..kecik je ruang yang aku bukak tu..pastu denga bunyi benda susup2 masuk..lame lepas tu baru aku perasan ade pulak encik roki kt situ..hahah..aku halau dia tamau pulak keluar..mebi dia ingat dia pun benda yg perlu disimpan dalam almari jugak..

p/s : sejak akhir2 ni katil aku rasa sempit je sbb kene kasik ruang kt roki. aku tido mengiring je tau tak..dia tido melintang..mak aku pule selalu suruh mengalah ngn roki. adehhhhh!


~The good life is inspired by love and guided by knowledge.~

Blog Widget by LinkWithin