MARI MENGIKUT

Me and you :)

gravatar

present.

lama aku menyepi dari mencoretkan sesuatu di sini..hah nampak sgt aku sibuk..tp sibuk camne pon, hati aku tetap teringat2 dekat blog kesayangan ni..boleh gigil kalau x singgah sini lama-lama! cuti berbaki lagi 6 hari..berdebar rasanya nk balik kolej..bape la rezut agak nye yek? huhu

cuti kali ni kompom cuti yg paling bizi! kalah cuti masa spm dulu..yg spm dulu x bizi tp penat je..yg ni mmg bizi..tahap berlari2 dalam rumah sendiri..hoh gilo! tp mmg aku sengaja bizikan diri pun, sbb nnt dah start short sem tanak bizi sgt..so nk kena plan jadual betul2 la nnt..yg kelas menjahit ni pulak mmg sampai long sem nnt kot baru habis..huhu..tp takpelah, kenalah usaha..sapa nk bg sijil bergolek kt aku kan! x sabar bila nk belajar wat baju kemeja..aku nk buat bebanyak..nk g prektikal kang senang..hehe begitu jugak dgn kurung moden, kebaya, blous ketat dan seluar..yaaaa, seluar tuh penting..bole aku buat sedozen seluar slack..takyah beli dah..and baju melayu x dilupekan..enche shimi amat x suke beli baju melayu..tp takpe, aku akan bwat nnt..hoho..utk aku baju melayu tu perlu..bole pakai g kenduri, kot ada tahlil ke, ada mende surau2 ke..bole gak pakai berganti2 kan..

tu dia, nek syeikh plak dah..heheh..bisnes pun byk gak yg perlu diuruskan..skarang dah launch page baru iaitu reviewing site..so makin bz la lepas ni..tp takpelah, demi traffic blog, akan diusahakan! stok baju masih byk..legalah jugak..at least x payah berulang alik g amek stok..ape pun, aku da janji dgn diri sendiri..penat camne pun aku kene usahakan jugak..aku ade setaun je lagi masa sebagai seorang pelajar..once da keje nnt, mana ada masa nk wat mende2 ni dah..masa tu tggl nk apply jek..bersusah2 dulu, senang2 kemudian kan..

mungkin ramai yg tak paham, apesal la yg aku pulun sgt ni..tp tulah, takkan aku asek nk berharap kt org je kan..berharap pun bukan bole dpt ape..bek aku usaha sendiri..yg penting aku x buat keje jahat or sesia kan..semoga Allah permudahkan urusan aku..aminnnnnn..

urm, takat ni dulu kot..nnt bile aku free aku dtg jengah2 lagi oke..lepas ni nk buat posting bergambar la pulak!



~The good life is inspired by love and guided by knowledge.~

Blog Widget by LinkWithin