MARI MENGIKUT

Me and you :)

gravatar

zooooooooo

haluuuuuuu =)
setelah lama meranchang2, hajat ayah utk bawa ilman ke zoo tercapai jua..semalam, kami sekeluarga + ilman + huney sama2 ke zoo negara..boleh tahan ramai..sesak wooo nak parking!

ilman sgt eksaited dpt tgk macam2 jenis binatang..dulu dia tak kenal sgt..skang dia dah mula paham pasal haiwan ni so dia mmg suke sesangat la kan..along dan kak ida x ikut kali ni..kami pinjam ilman jek..cuaca pulak agak terik tp kami bersyukurlah asalkan tak hujan..my sis sampai nk pitam2 haaaa..ni le gambar2nya..sile layan ye =)











mahap ye, penat pulak nk buh caption bebanyak..sile2 la ke zoo negara..bila musim cuti skolah ni, org ramai so meriah sikit..toilet pun bersih..makanan pun ada dijual cuma rega dia mahal sketlah..nk jimat kalu, bawak fud sendiri oke..
ah, seronok asenye dpt jenjalan ngn family..harap2 nnt jadilah kami nk ke pangkor pulak! *makin hitam le jawabnye*
oh ye, ni haaaa ole2 dari zoo..kucup..kucup..kucup..





~The good life is inspired by love and guided by knowledge.~

Blog Widget by LinkWithin