MARI MENGIKUT

Me and you :)

gravatar

MJ.lots of love.

saat ni, saya masih berada di hadapan laptop..uiiii, sejuk! macam biasa, hujan turun lebat ptg ni..saye pulak, cuba menghabiskan masa sementara menunggu en.shimi tiba di KL..dia ada dalam bas dari Penang sekarang ni..lepas tu, saye la nk kene jempot dia kt lrt sg besi..x sabar!

oh, tu baru intro, senanyer nk cerita pasal semalam..hehe..zul ym, ajak join tgk muvi..hari rabu kan murahhhh..sepantas kilat i bersiap..tggu man amek..malas nk drive! tuptup dah ada kt alamanda..kami nk layan Michael jackson : this is it..

..najilaa, zul, man and me..haha diorg kene pakse amek gamba ni..uh, gegar!..

durasinya hampir 2 jam..filemnya ttg latihan2 terakhir sebelum MJ ditemui x sedorkan diri..gempak! tariantarian dia sgt2 la mengagumkan! krew yg bagus..ermmm, rindu la MJ..seyes! dia selalu cakap baik2, and nampak diorg sgt2 fun bekerja..mmg x rugi..heheh, dah balik tuh ape lagi, dalam proses donlod lagu MJ byk2..

tp nk buat camne kan, umur x pjg..xpelah..kite yg ada ni hendaknya dpt inspirasi utk hasilkan muzik2 yg lebey bagus dan berkualiti..tp MJ mmg takde gantilah!

p/s: rindu nk tgk cite2 p.ramlee!



~The good life is inspired by love and guided by knowledge.~

Blog Widget by LinkWithin