MARI MENGIKUT

Me and you :)

gravatar

.sin.

i won a muvi ticket!! weeeeee! sesape yg dengar radio era, ade skuad era myvi kan..so yesterday diorang singgah kt seksyen 8 bangi..belakang umah je! hahahaha..i mmg dah nampak keta diorng so masa kuar beli barang tu, i on je radio..so bile dj cakap boleh pergi kt diorang, i pun ape lagi, pantas! tp sepantas2 i, terlepas jugak soalan awal2..yela, kalau tak boleh menang lagi byk hadiah! ape pun, i sempat jawab 3 soalan..dapat minyak angin cap lang, balm cap lang dan tiket planet51..minyak angin dan balm tu, ramai2 la dapat sbb..mmg dia bg banyak..tp yg tiket muvi tu, ada sorang je yg boleh menang..and i menang!! yay!!! enche shimi, mari menonton bersama! dia bg 2 keping tiket..


..minyak angin, balm, tiket, kalender, dan poster..bessssssstttttt!!..

..nilah abang2 skuad era myvi..rasanya sebelum i sampai situ, diorg dah pun bg majalah, air tin, deodoran..sbb nampak ade org pegang mende2 tu..

hah, ni part dosanye..lewat ptg smalam, i ke alamanda sbb nk beli siap2 tiket 2012 for my family and huney..nk tgk malam ni..sekali tgk ade sale daaaaaa..maka TERbeli la 2 pasang wedges..heeeee..mula2 masuk kedai walk in..sale ok! rembatlah yg pink ni..murah sgt!! lepas tu, masuk parkson sesaje..sekali carlorino ade wat stock clearance la pulakkkkk..mane boleh tahan!! rege asal dia ratus2..tp tadi murahhhhh je..tak tahan! rembat lagi!!

..sedap pakai dia..nampak je tggi tp x lah tinggi sgt..


..this one yg carlorino punye..sedap pakai..i bekenan sgt sbb ada corak dekat bahagian bawah tu..tu yang rembat gak tu..huhuhu..janji, no more wedges dalam mase setaun!!..

apa pun, sgt puas hati la dgn pembelian nih..selase ni dah nk kuar result..so berjoli2 la dulu kan..mane la tau nnt nk bersedih2 pulak ke..hehehehe..ni yg rasa macam nk pakai wedges bawak g tido neh.. =P
have fun!


~The good life is inspired by love and guided by knowledge.~

gravatar

best2 wedges yg ada! akak suka tgk yg carlo rino nya. comel! n i'm looking forward to buy wedges too!!!

gravatar

kiut kan! tuh yg mas tak tahan tuh..huuuuuuu..mari beli wedges!!

Blog Widget by LinkWithin