MARI MENGIKUT

Me and you :)

gravatar

tibe2 lagi..

banyak kan tibe2?? post aritu pun tibe2 jugak..hikhik =) (apesal ceria sgt nih?)..senanyer, me tibe2 windu kt boprenku..last jumpe selasa aritu..arini baru jumaat..tapi dah windu dah..adessss..sengal! tp me tawu, diye pown windu me gak..sok dtg taw mucux! ptg lak kitew g tgk team ansara terendak maen bola yew kalau sempat..uniten jew pown..hehe..tanak la bebel panjang (setelah bebel sampai kering air liur)..i dedicate dis song to my mucux!

8 Hari Seminggu
Aku menyayangimu
Juga aku mencintaimu di 8 hari seminggu
Semakin mendekatiku seperti kamu
Pun menemani 25 jam sehari
Selalu begitu bila bercinta tiada habisnya
Sungguh! Sungguh kaulah tempatku berteduh
Saat hati tengah rusuh dan membusuk
Kau beri aku arti maka ku tegar berdiri

Aku menyayangimu
Juga aku mencintaimu di 8 hari seminggu
Semakin mendekatiku seperti kamu
Pun menemani 25 jam sehari
Habislah kita dianyam perasaan enggan berpisah
Sungguh! Sungguh kaulah tempatku berteduh
Saat hati tengah rusuh dan membusuk
Kau beri aku arti maka ku tegar berdiri

menggilaimu setengah mati

Tanpa ku ragu bahwa kaulah pilihan jitu

dan aku mau selamanya denganmu
Aku menyayangimu
Juga aku mencintaimu di 8 hari seminggu
Semakin mendekatiku seperti kamu
Pun menemani 25 jam sehari
Aku menyayangimu
Juga aku mencintaimu di 8 hari seminggu

~missing yew~

nota kaki : saye tidak rabun..sepek itu adelah sepek silau dan dipakai ketika mengadap leptop lelame..dan sile buat2 x nampak meja yang semak tu yew!

gravatar

Hmmm....december...biasalah sayang...dalam menempuh alam percintaan, banyak onak dan duri di hadapi...walaupun hari tak panas sentiasa....kehadiran hujan jugak membawa rahmat dan berkat. Semoga cabaran yang ditempuhi membuat kita lebih matang dan kenangan manis akan menjadi milik kita selamanya....

gravatar

thnx syg..kite same2 doakan..love yew so much!

gravatar

sorry saya myebok..
just nk kate mas nmpak cam owang tuwe..
ahehehe..=)
peace bro shimi..

gravatar

dah pakai spek cmtu..cube pakai spek elok2..siap nmpak lagi muda dari usia sebenar tau..hoho

gravatar

dalam byk2 post..sini jugak nk nyebok eh..hapa la..

gravatar

Alert Captain...infestation detected in Lower Deck C. Initializing Termination Protocols....

Blog Widget by LinkWithin