MARI MENGIKUT

Me and you :)

gravatar

lelayang lagi~

ahad..hari yang sepatutnye saye mengadap leptop dan membuat esemen..n huney sepatutnye berehat di rumah..tp sbb napsu nk men lelayang yang xdpt dikawal..saye telah meracun en huney utk dtg ke bangi..hanye dgn beberapa bijik msg, huney dgn pantas dtg bangi..hehe..pantas je..

ptg tu, kami ke port hari sebelumnye..sesampai jew di sana..huney teros menjadik mekanik layang2..saye pasrah jew melihatkan kesungguhan beliau..

sambil2 tu, tgn tetap pantas hambik2 gamba..hehehe..biasela, kalau dah ader camera tuh, watpe la nk peruk je bawah ketiak kan..haruslah snap2 papew yang patot..

..kami..

..kami dan lelayang..

lepas tu, bermula lah adegan terbang menerbang ni..payah! sbb angin x der sgt..huhu..kecik ati tgk layang2 cam tanak terbang sgt..terasa cam kembali ke zaman kanak2 jew..masa tu seronok sgt lari2 nk terbangkan lelayang..tapi kali ni, x bule la kan..kang org ckp.. "apesal la minah tu dok lari2 x tentu hala" kan dah kecik hati..sobsob.. so, kengkawan..ni la video yang huney rakam ptg tuh..macam kanak2..huhuhu..tp, mmg happy..korg x teringin nak rase??



video

gravatar

Main layang2 memang best. Bila ada masa lapang, main kat padang Taman Metropolitan di Kepong. mmg port orang main layang2. Leh tgk professinal kite, beso bukan main. Saya punya layang2 bentuk lebah....hahaha

gravatar

haha..seronok! memandangkan kak sherry pown maen lelayang..buley buwat geng nih!

Blog Widget by LinkWithin