MARI MENGIKUT

Me and you :)

gravatar

isi masa lapang.

1. apa benda yang paling penting dalam hidup korang?

Kalau orang, mestilah family dan tunang haku. Kalau benda. Erm, fon dan lappykuuuuu~


2. benda yang terakhir korang beli guna duit sendiri?

Kuih vadey kt kefe. Rm2 sudeh.


3. dimana tempat korang ingin melangsungkan perkahwinan korang dan tema perkahwinan korang?
takde ingin2 dah..mmg dah book..haha..kenduri aku kt dewan..tema? standard majlis perkahwinan melayulah. Warna tema tu, seperais!

4. adakah korang sedang bercinta sekarang?
mestiiii..sentiasa!

5. berapa lame korang akan mencintai kekasih korang?

Akan? Erm, forever n ever la jawabnye. Rambut grey pun nk jln pgg tgn pls!


6. novel/buku/majalah yang terakhir korang beli?
majalah pengantin. Novel, emmm novel danielle steel la musti.

7. dimana korang selalu jumpa dengan kekasih korang?

Mana2 jek..kt rumah pun jadikkkk..

8. apa name penuh korang?

Mastura abd rahim. Simple je.

9. antara mak dan ayah mana yang korang lebih mesra?
ayahhhhh! Aku anak ayah plis!

10. namakan yang betul2 korang jumpe dalam hidup korang?

Soalan x jelas la. Buduh.

11. adakah korang basuh baju korang sendiri

Mesin basuhkan weh.

12. dimanakah tempat yang betul2 korang nak pergi?

Aku Cuma nk duduk rumah je. Hahah baik x?

13. pilih satu, peluk atau cium?

Both pls!



14. beritahu 3 bende tentang orang yang tag korang?

Dia cantik

Dia baik

Dia rajin

15. 5 bende yang korang sayang sangat dalam hidup korang.

1. buku saye

2. cincin saye

3. kereta saye

4. fon saye

5. lappy saye

*eh, benda kan? bukan orang kan?*


16. 5 lagu yang korang suka dengar

Aku suka byk lagu so malas nk senarai :P


17. bila tarikh lahir korang dan dekat mana korang sambut tahun lepas?

12 feb..sambut kt rumahlah semestinya. Family aku jenis suke buat makan2 sambut besdey ni. Dengan enche shimi lain cerita la kan <3

18. 5 orang blogger yang kamu nak tag

Sape2 nk buat pun bole. Buat ajelahhhh..

19.cerita sikit blogger ptame yang korang tag

Sbb aku x tag org so aku tade ape nk cite..haha babai!


~The good life is inspired by love and guided by knowledge.~

Blog Widget by LinkWithin