MARI MENGIKUT

Me and you :)

gravatar

wokeh, tutup cerita praktikal!

salam semua. fuhhhh tiup habuk sat! yaaa, saat aku type entry ni. aku dah habis praktikal. dah tamat degree. dan dah dapat kerja. alhamdulillah :D

aku praktikal dekat perbadanan putrajaya. bahagian perhubungan awam (PR). yes, memang bidang aku. well. kenangan praktikal mmg manis. tpada jugalah dengan kenangan pahit. aku malas nk ulas. pokoknya, byk gila yg aku dpt belajar. semua benda yg aku dok jawab exam la, hapal2 la, aku boleh tgk live! haha

ni ada gambar sket. jemput tgk ye :)


..me n kak zuraida. she's d designer in PR..

..along & angah rajalawak. I like them! ending dia, dpt gak aku bergambar dgn diorg..

..during soft launch floria. baju purple tu is the corporate wear. aku pinjam baju yg tak bertuan. haha

..me, during the media night. i was incharged with d registration counter. super like!..

..some of the colleagues. Thanks for everything friends!..


Habis je praktikal, aku pulun siapkan report dan alhamdulillah dah slamat dah present sume. tggl nk tggu hard cover siap je nih. apa pun, aku lega sekarang dah habis belajar. masa yg ada sebelum masuk keje ni, aku nk gunakan utk berehat dan setelkan mende2 nikah sume. well done mas, and hello masters!


~The good life is inspired by love and guided by knowledge.~

Blog Widget by LinkWithin