MARI MENGIKUT

Me and you :)

gravatar

bila aku malas..

bazaar..bazaar..bazaar..asal ade bazaar je menyalak la aku kt fb..haha nk wat camne, da takde keje kan! ni cerita bazaar yg last month dan this month..dah byk sgt aku x rajin dah nk review satu-satu..sekali harung sudey...

aaaa nk cerita pjg pun menda yg same la pulak..layan picas sudahlah..

..ni aku tergoda beli rantai berloketkan basikal kt kedai sebelah aka organizer..cute!..

..ni pulak customer sdg test2 baju dan clincher..byk customer yg best2..i like..

..1st batch vintage handbag..byk yg da habis..tu yg aku mmg x upload masuk blog tu..

latest punya bazaar, 1st day tu org sebelah x dtg..kena pulak aku nyer booth sebelah erin..kali pun decide nk gabungkan booth..jadi besar..bole baring2 woh kt situ!!

..ni aku nyer part la..erin punyer belah kanan..tak masuk dalam gambar..spacious kan?..


..ni pengalaman pertama berbuka di bazaar. best jugak berbuka ramai2..itu adelah erin dan maknye..btw, erin adelah tokey Closets of AmyAmy..

2nd day, enche shimi dtg join..amboi, seronok dia beli2 barang di parkson..ada jualan gudang..aku rasa 2nd day tu berjam2 kot enche shimi majuk ngn aku..adeh laaaaaa..

tu je kali ni..if nk melawat blogshop saye, klik je tab kt atas tu ye?


~The good life is inspired by love and guided by knowledge.~

Blog Widget by LinkWithin