MARI MENGIKUT

Me and you :)

gravatar

kesah si pemalas~

ah, pemalas!
baru semalam i bukak myspace dan godeh2..edit itu ini..bersawang sgt dah mespes tu! well, sesapa yg belom add..sile2 la ye.. manjamas17@yahoo.com.. kasik smangat rajin tu sket..hikhik..

for progress, malam2 buta ni, i baru siapkan surat utk di fax kan ke UPNM esok (eh! harini!)..dah x boleh nk tangguh dah..esemen pun kene jalan, hal2 ansara terendak pun kene jalan..macam x larat nk mengharung bulan ogos ni..otak padat..sendat..risau sgt memikiorkan program derma darah..volunteer x cukup! i pulak nk kene prepare2 utk entrepreneurship week..marah sir saravanan kang! huney? dia ada kelas masa tu!

byk yg i belajar..mcm2 mende kene amek kire..bajet ke mana..promosi ke mana..bil talipon pon melambung this month..sowee ayah! tp sgt beruntung la ahli ansara yang lain mmg very helpfull..boleh jugak tlg itu ini..ringan kan kerja! thanx sbb design kan posters..and thnx kak ju sebab buatkan surat2 jemputan..ape pun, kalau ade yg x sempurna, i da bersedia nk tanggung..heheh..tp mmg terime kasey sume atas sokongan dan bantuan anda sume..

oh ye, esok pun hari yg sibuk jugak..rase2nye i akan pikirkan benda yg sama..kepeningan yg sama..oh, tulong!

Love, m.a.n.j.a.m.a.s.
~The good life is inspired by love and guided by knowledge.~

gravatar

nampak jer tajok nih.. laju jer akak bukak..
ingatkan nak citer pasal akak..
akak kan pemalas.. hahahaha!!!
pemalas apdet blog :)

gravatar

hehehe..tetine terase ye kak piah? bokan salahkuuuuuuuu~

gravatar

"Kami tak besar,
Dan kami tak kuat,
Bila Bekerjasama semua jadi mudah"

Blog Widget by LinkWithin