MARI MENGIKUT

Me and you :)

gravatar

the new prince of the house

hah kau, prince terus! sekarang dah masuk minggu ke5 Coco (sebutan dia koko) tinggal bersama keluarga pak rahim. fuh dia punya enjoyyyyyy..pagi petang siang malam asyik main je..suka dia lari sana sini, lompat sana sini. terubatlah kerinduan kami dekat arwah roki tu..

pagi2 dan malam2 memang mak aku akan masuk bilik cari si koko nih..dia mmg bermastautin kt bilik aku n sista. memang tido kt situ hari2..kami pon x kisah. janji ada kucing kan..kihkihkih..masa roki takde dulu..memang rumah tu rasa sunyi sangat. rasa macam tak berseri..kosong..penuh kesedihan..sampai enche shimi pun dapat rasa..

sekarang, kami semua memang x sabar-sabar nk jumpe coco setiap hari..bangun je ngadap dia..balik keje je cari dia dulu..kemaruk kucing kekdahnye..enche shimi pun sama la..bila datang rumah, cari koko jugak..tp selalunye aku dengki..bila koko dok atas..aku wat dek je, x nk amek dia bawak turun..dgn cara itu, enche shimi bole ngadap aku jek..hahaha

ni la gamba latest si kenit ni..cute gilaaaaa! meh le umah melawat koko..kihkih..so now i pronounce that Coco is the prince of the house!


~The good life is inspired by love and guided by knowledge.~

Blog Widget by LinkWithin