MARI MENGIKUT

Me and you :)

gravatar

KBP : Kisah 18

KBP is back! ade few friends yg dah tanye, ape progress? almaklumlah senyap sikit kan lately ni. sume ok. slow, but ongoing. so kali ni saye nk cite pasal benda yang x susah, tapi leceh nk sempurnakan dia. yaaaa, say hi to procedures!

macam biasa, bila nk buat permohonan nikah, kenalah isi borang kan. bagi saya, ini antara part yang saya rasa leceh nk buat. haha. tapi bila push kan diri, siaplah juga akhirnya. borang dah lama ada dalam laci tu, tapi nk siapkan tu. memang bercinta! apa pun, borang lelaki kena siapkan dulu, barulah saya proceed dengan borang saya. terima kasih sangat-sangat kepada individu yang membantu saya dan enche shimi melengkapkan borang2 tersebut :)

kepada yang masih dalam proses siapkan borang ni, call aje jabatan agama masing2 untuk mintak penjelasan tentang apa yang perlu dibuat. rujuk website jais pun boleh juga. semoga berjaya :)

pada masa ini, borang kami sudah selamat dihantar ke jais.


alhamdulillah. selesai satu perkara. semoga semua urusan dipermudahkanNya. sekarang tinggal lagi sebulan dan 3 minggu. dah tak lama tu. dah kena manfaatkan semua weekend yang ada. btw, kad jemputan dah pun siap. dah mula hantar pun. tapi masih dalam proses kumpul alamat lagi la..nanti kalau ada progress, saya update lagi ok. sekali lagi diingatkan, tiada niat bermegah dan sewaktu dengannya. hanya catatan saya, untuk kenangan dan rujukan di kemudian hari. have a nice day!

p/s: dah beli barang2 hias hantaran
p/s/s: dah secure tok kadi.
p/s/s/s: keluarga masih berbincang nk tambah itu ini utk catering etc.

~The good life is inspired by love and guided by knowledge.~

gravatar

jelesnye mas..huhu.moga2 sme pn go smoothly as planned la ye.. ;)

gravatar

hehe jgn laaa jeles. jom bergumbira bersame! tq babe, aminn :)

gravatar

Ha'a ha'a jelesnyer ngn Mas....semua berjalan lancar sbb koko tolong....

Blog Widget by LinkWithin