MARI MENGIKUT

Me and you :)

gravatar

mengarut. jangan baca,

Nowadays, aku cepat terasa bosan bila berfikir pasal kerja. ape susah sgt aku nk sesuaikan diri neh? *tensi ngn diri sendiri*. kalaulah ada selepuk duit sejuta dua jatuh atas riba, komfem aku berenti kerja on the spot. dok rumah makan anggur macam raja lepas, jaga kucing, pastu tido. oh, layan laki jugak. haha.

aku rimas la, tiap2 hari rasa letih. pukul 9 tu rasa macam nk tido dah. nnt dah kawen pe sume macam mana? haaaa, ni yg aku risau sgt neh! ade jugak yg enche shimi wat keje rumah malam-malam kang. hikhik. tp awal2 aku dah cakap, kalau x dpt nk masak hari-hari, aku mintak mahap siap2. penattttt.

btw, aku saje je ngarut..sbb bosan sgt :). jauh di sudut hati, aku sebenarnya sgt bersyukur sbb aku dah kerja. tak perlu menganggur. few days lepas praktikal dah dapat offer. final sem result belum dapat lagi aku dah mula bekerja. alhamdulillah. sekarang ni aku cuba positipkan diri. hari2 pergi kerja aku sengih dalam kereta sbb nk happykan diri sendiri. siap bukak radio nyanyi kuat-kuat (dalam kereta la). aku kene sabar, baru sebulan kerja kan. nanti lama-lama oklah tu. semoga aku cepat dapat sesuaikan diri dgn alam pekerjaan. aminnnn.

~The good life is inspired by love and guided by knowledge.~

Blog Widget by LinkWithin