MARI MENGIKUT

Me and you :)

gravatar

gokart ansara terendak..

duhhhh..penin kapla! biler la nk buley upload gambaw sendirik nih..wuwuwuw..

so harini my hun dtg bangi pas keje..ala, sekerat hari jer pon..kami nk ke warehouse sale..tp this time jual air la..x la byk jenis..tp sgt2 murah! semuanya adalah persediaan untuk gokart nih..kami nk berjual-jualan..hahahaha..eksaited! yerla, i cukup suke meniaga2 nih..mmg xder la rasa malu ke hapa..nk meniaga tepi jalan pun no hal jek! untung beb! so kami beli bahan2 utk meniaga pada hari ahad ni dgn gumbiranya harini!! i cant wait!


..ni la keadaannye..heheh..muraaaaahhhhh..


kepada warga ex terendak..dan juge readers blog nih..moh le kite sesame memeriahkan aktiviti ansara terendak..gokart..di shah alam nun..ahad ni ya..kalau x join, jadik penonton pon buleh la..heheheh..meh2! nk beli tshirt pon buleh..sgt cantik! rm35 je..kain mmg sgt selesa..design baeeeeekkk punye..logo ansara (anak sains mara) siap sulam..kt belakang pun ada tulisan..sulam jugak..harga ni xley dpt memane..dry fit nyer kain..seyes besth! so sapa nak, sile kawtim sama encik shimi ya..




amacam..cun x? hikhik..beliau akan membuka 2nd round nyer order kalau ramai lagik yg nak order..insyaAllah..yg mane2 yg jauh tuh, buleh pos aja..oke, tu jek kali nih..happy2 ya!

Blog Widget by LinkWithin