tag by oshie pulak
tenkiu oshie!
Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award ini..
- he was my jr at mrsm terendak
- single =)
- baru abes dip nih
- asal o9 je salunye dak nih ade..wuwuw..
- suke organize2 aktvt
Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya..
- suke main piano..bule main berjam2!
- suke makan.
- taken =D
- suke kuceng..
- x suke bawang n carrot..
- cux panggil b, kwn2 panggil mas n mastot, sedare panggel manje, family panggil angah n ngade (singkatan dari mengada-ngada..uuu..kejam), sedare2 cina panggil mastura..byk tuh!
- penah dok msm langkawi selama setahon..
- suke nyanyi walaupun suara adelah ke laot..
- pakai bb kancil yang huney buley goyangkan pakai sebelah tgn je..
- rimas kalau org x paham bahasa, pervert2, dan manusia2 yang saye tidak suke enterprem dalam hidopku..
Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan describe tentang mereka..
- enche shimi - ni wajib..err, dia punye hobi adelah datang bangi dan g pasar malam fasa 1..
- kak sherry - best la blog akak!
- farihan - pon sronok bce blog dia..
- erin - gambar2 adelah menarik dan berwrna warni ok..
- angah - blog perjuangan..bagus dan menarik ut dibaca!
- bob blog bervirus - walaupon bermusuh tp tetap kawan baik..blog bob berbau!
- aiza - mule2 kenal camtu je lelama dah agak rapat..blog yg penuh suka duka..
- helmi - walaopun meraban, tp meletopz you!
- tajul - kt skola asek main kawen2 jek ngn mamat nih..
- mizzamy - senior mrsm tdk..baeeeekkkk punye blog!
~The good life is inspired by love and guided by knowledge.~
haha..mine yg num5 tu xagak2 btol..
ske organize?
haha =)
tp yg num 2 tu best =)
haha
biase la..buley buat masok resume tuh! agak2 rajen la kan..hehhe
he3..thnx..t aiza setel kn ye....
Post a Comment