ayam a1 dan mustika~
rabu lepas a.k.a semalam i turun kl sbb nk pegi program mustika dgn encik shimi..ape kebende mustika nih? adekah seprti majalah mastika? atau mastura? hehehe..program mustika nih adelah program anjuran ANSARA (anak sains mara a.k.a alumni) Terendak..program ni ala2 kelas tusyen utk pelajar yang bakal menghadapi upsr..lokasi? sek taman melawati 2..pelajar2 pulak terdiri daripada golongan yg berada di kelas terendah dan yang kurang berkemampuan..kami2 warga ansara nih volunteer la utk jadik fasi utk adik2 ni..seronok!!
haaa, entry lepas2 ade kot sebot pasal ayam A1 kan..ni la dia..murah melampau dan sedap ok! maka bila ada masa sebelum mustika bermula, saye dan cux pun makan2 la kt restoren yam a1 dulu..
..yang dalam pinggan ni + air, rm3.50 shj!!..ni hot dog rendang..sedap~..
habis membaham makanan, kami pun ambik oshie kt lrt dan terus ke sekolah..ampai di sana, pelajar dah ada..abg mad pun dah start dgn aktiviti sendiri..diorg kene buat public speaking..hehehe..layan ini gambar ye~
ada 2 kelas semuanya..jumah pelajar lebih kurang 30 kot..rasanya program mustika tahun lepas mcm lebey ramai jek..harap2 lebey ramai volunteer dpt turun nnt..as for me, kalau drebar x letey, saye turun! ape salahnya kita berbakti pulak kan..this is what we can do to help them..it's for the younger generation..anak bangsa kita =)
Love, m.a.n.j.a.m.a.s.
~The good life is inspired by love and guided by knowledge.~
Post a Comment