penat dan seronot..
halu kekawan! mule2 igt nk update esok..tp x tahan la pulak!
seperti yg diwarwarkan dalam entry lepas, harini adelah hari miting utk ansara terendak..i sebagai sebahagian AJK haruslah hadir kan..dah le haritu x dtg..uuu
selepas habis waktu solat jumaat, i sampai kat lrt wangsa maju..encik shimi jemput dan kami pusing kt Mali's Corner dulu..yela, dah i teringin sgt kannnnn..sekali kedai tu tutup daaaa! marah!! lalu kami pun singgah makan kt kedai Ayam A1..sekali sedap dan murah!! ade ke patut, set hot dog, air, fries dan coleslaw tu rm3 je? patut keeee?? (tetibe nk emo lak kan..heeee..perhatian kepada student2 sekalian..MURAH ok..MURAH!!)..lepas tu kami ke ampang park mall..my cux nk bayar bill DG beliau..x lama pun kat sana..
x sampai sejam, kami kembali ke wangsa maju..yela, dah janji nk konvoi dgn abg johoe, kak sherry dan abg mad duan kan..
tp sebab ada lagi sejam, kami kembali ke Mali's Corner..ni yang gerai punya, bukan yg restoren..yg restoren punye berbeza harga dan kuantiti..i lagi suke gerai punya..tp kt situ, agak sedih jugak la tgk sekor kucing kurap ni..dia nk g gesel2 kt kaki dan manja2 dgn org..tp sume org geli sbb dia byk kurap..termasuk la i..i ni kulit sensitip..kotor je sket kang terus gatal2..so x dapek la nk layan kucing tu..tp kesiaaaaannn dia..ok kembali kepada kesah makanan! hehe..i terus beratur..kali ni x layan la pinggan kecil..ambik special terus! gila hapa..ada 8 ekor udang ok..sgt tidak kedekut..kepuasan maksima! citaraaaasssssaa sgt!
lepas makan dgn rakusnye, kami terus ke shell..semua dah sampai..lepas borak2 sket..kami pun bertolak ke bangsar..singgah bersolat kat petronas kejap, then terus ke lokasi mesyuarat..terime kasey kepada YB Razali sbb sudi bagi sedikit ruang dalam rumah ni utk digunakan oleh ansara..rumahnya selesa dan bersih..mmg seronok la bermiting..
yang kelakarnye, i buat kopi taw..tp masalahnye i sendiri x minum kopi..so masa testing2 tu ala2 hentam jela sbb i tataw pun camne rasa kopi yg sedap..wuwwu..dalam kepala dok berangan kopi x sedap, then org pakat tersembur bila minum..abg mantoi siap emo sampai baling cawan kt dinding..fuhhhhh, punye imejin! sekali menjadik jugak kopi tu..siap buat 3 round lagik..habis semua!
sampai je kt ktm ukm (kete parking sana)..i tetibe rasa seram sejuk pulak..ala2 x berani nk kuar kete..ditambah dengan kilat2 dan angin2 yang bertiup extra dari sepoi2 bahasa..mmg sesuai utk efek dalam filem seram..lalu i mintak la encik shimi ikut sampai i selamat masuk rumah..masa tu dah pukul 1.30am, kereta mmg park luar rumah..alhamdulillah, semua selamat..encik shimi pun selamat sampai ke setapak..
ape pun, sgt seronok sbb dpt makan kt mali's..seronok jugak sbb dpt jumpa kawan2 extdk..ahad ni, nk pegi museum pulak! yippie~
p/s : my beloved ct balik mesia harini..yay~
Love, m.a.n.j.a.m.a.s.
~The good life is inspired by love and guided by knowledge.~
Ayam A1 kat mana? Oklah tu mas buat kopi buh gula daripada YB yg bikin kopi buh garam...muahahahaha
haha tu le pasal..x pasal2 dah kene buang itu ayer..adesssss..ayam ai tu area wangsa maju ke melawati tah..ada byk2 kedai kt situ..deret tu pun siap ada domino's, ayamas, keny rogers..akak sure taw punye la!
Post a Comment