rimastura!
senanyer nk buat entri bertajuk rimas..sekali teringat plak my ex rumie kt kmj gantikan 'rimas' dengan 'rimastura'..so balun jelaaaaaaa..
err, x de pape pon..just i rimas kalau org ikot bontot i..huh! seyes rimas..igt dulu ader lect kt uniten penah panggil and tanye..
"mas, saye salu nampak awak jalan sensorang..awak xde kwn ke?"
heheh..lawak jek bila teringat..ekceli kawan2 i byknye dak2 astena..dan yelah, classmate kan berubah2..i plak dok luar..habes jek kelas teros stat keta balik rumah..bile pulak la kan nk berjalan2 ngn kawan..daftar kelab ke apa, i mmg sensorang jek..aktip jugak kt uniten tuh..xder masalah..xperlu geng pon..tp sampai tahap lect perasan tu, terserlah la gamaknye kan..
sampai sekarang, i masih sama..berjimba dgn kawan bile jumpa masa waktu kelas..sekali dua lunch sama..gossip2 masa study group..selebihnye, i lebey suke bergerak seorang..suke lepak library sorang2..aman..tu yang jadik rimas bile buat ape je, ada je orang ikut..kan sronok kalau setiap sem kawan berubah2..then i bebas nk ambik subjek ape pon tanpa perlu berbincang dengan sesapa..ey, jgn salah paham..i sgt syg kawan2 i..cumeeee, i x suke terikat dgn sesapa..
pokoknye, i rimas kalau org ikot bontot i..busuk kan i nih? busuk punye olang!
Love, m.a.n.j.a.m.a.s.
~The good life is inspired by love and guided by knowledge.~
ko mmg busuk pon, hahaha =p
tp actly aku pon sama mcm ko.. prefer bergerak sorang2.. cuma x sama busuk mcm ko la, keh3
hahaha..aah, aku berbau longkang..wah! berani ko yek berkata begitu..aku busuk dari sudut hiperbola jek la!
Hmmm...paham..sayalah org tu yg suka mengikut bontot anda...takperla lepas ni saya tak kacau awak...biarlah sy ikut bontot minah black mana2 kat KLIUC tu.....
wahhhhhhhh..perlukah minah black? wuwuwuwuw..cux tabuley x ikot bontotku! wajib ikot!
wahhhhhhhh..perlukah minah black? wuwuwuwuw..cux tabuley x ikot bontotku! wajib ikot!
sape nak follow bontot aku?? tahi ada celah2...biasalah..basuh pun dua kali basuhan je..hahahah
oh kakak ipar!!
euw.. makin busuk komen2 disini.. nasib baik aku segar mekar mewangi bagaikan setanggi.. cewahh..
ala mas, x yah cari geng kt kliuc tu..wahaha.. geng dgn kitorang sude.. lalala.. *jahat giler*
ewww..zul haloba! hehehe..ye, mesti la korang geng aku..
zul, kite kene pk ape nk buat ngn paan nih..tahap kemerapuan dia dah melebihi paras manusia normal laaa! pastu ade hati lak kan panggil aku kakak ipar..
Post a Comment