suke tagged nih!
been tagged by farihan~
Describe the environment
Describe why you dislike that place
Who is that person and what did that person do to you before?
~he is my dad! syg sgt2 kt ayah..he's my everything and he will do anything for me..paling x ley lupe, for months ayah teman i g piano class masa umur 4 tawun..alor star..around 1991..sbb? masa tu sume anak cina (eleh, hang tu campoq cina sedaq la sket!)..so takut extra la kunun..yg lagik poyo, tetiap kali ada class, i nyuruk bawah organ..ayahla yg susah payah tarik kuar..hasilnya..boleh dibanggakan (oleh ayah la atleast..hehe)
Why were you smiling?
~open house rumah sarah..2007..masa nih mmg senyum pown..sesaje buat biler ader org nk ambik gambo..alang2 ada balang kuih, sauk la buat props..kalau i makan kuih biase2, manade sambil gigit sambil sengih camtu..huhu
Were you posing or smiling naturally?
~yesza! sbb mase ni happy..cume x la sampai sengihkan..kang org igt giler lak dok sengih manjang..2008, crown plaza..my huney yang sengih sakan..tp betul, hari tu mmg seeeeennnyum jew manjang..hepi!
Why?
~bazaar astena di upten..2008..busan sgt kot...hehehe..tp u all x payah le heran..i mmg sengal pown..oh ye, dan sewel..
What were you with?
Why were you wearing blue instead of other color?
~again, in my hotel room in medan..i have to wear my blue tshirt..sbb melancong kan, so i dah pack baju ikut hari..3rd day kot masa tu..siangnye kene pakai baju kaler biru..so blue it is..hahaha..sengal gilos! dont worry, i mmg camni..
9. A picture of you with a sad face
What happened that day?~masa ni tgh beratur nk naik menara monas in jakarta..mmg sengal sgt! beratur je dah 2 jam..maner la i x buat muke camtu..hish..letih sbb beratur je taw..hampagas! lagik nyampah bile naik, n xder mende menarik pown (menara weh, korang nk nampak ape sgt??)..yela2 dapat la tgk jakarta..huhuhu
10. A candid picture of you n your friends.
Do you look good in it?
~ntah? mcm biase jew..not gewd! masa ni 2007, choir pformance kt kelompok ilmu..i nampak cam tgh dok bermantera..hehehehe..sikit ari lagik buley belakon puaka niang rapik woo!
mangsa :
~huney
~bob (dia mmg byk gamba!)
~sis PeejaB
~sis sherry
pastu dah malas..heheh..sape nk buat, jemput k..
anda di tag yea!:)
Post a Comment