jalan-jalan melihat alam~
..sempat pulak farah pandang cam..
so sampai jer situ, kitorang terus meround area flea market tuh..
i bekenan kt satu booth yang jual byk barang2 besh seperti brooch, keychain2, handbag n wallet yang unik..cantek! tp sbb tanak rakus2, i x beli la..
then ader 2 booth jual buku murah2..1 majalah rm1..beli 5, free 1..aper lagik! i dgn pantasnyer angkut 6 buah, 1 kasik huney..i mmg sgt x tahan tgk buku yang murah2..cam nk beli sume!! my huney tgk jer la tahap i hilang kawalan..hehe..then round, ader lagik 1 booth buku..tp cam malaih dah nk beli..sbb tanak belaje byk sgt..tp penat gak la kontrol..sbb hati mmg terasa mcm nk sebat novel2 kt situ..huhuu
my huney pulak sempat beli puding..dia mmg obses sket menda2 camni..i pulak membeli dadih kat gerai bob..oh ye, camne boley lupe! i juge telah menyauk sepasang baju! tp sbb huney besh, die belikan..siap jalan ngn penuh kegigihan lagik g try baju tuh kt admin..hahahaha..thnk you syg! pasni b x pow ney dah..sobsob..i seriously x tahan tgk harga baju tuh!
pastu kami ke upten, duduk2 minum2, makan puding n dadih sume..huney tapau dinner dia..apetah nama, tp cam serunding kambing yang basah, then ada 2 keping roti yang bermuka seperti capati..kire makanan arab la nih..i pulak beli beger..cukuplah utk buat diner..
kami berpisah dalam pukul 6.30 camtu la..i ader replacement class..tp yang hampagasnye, class cancel! dah la lect x btaw! dalam pukul 7 lebey camtu i balik la umah..hangin jew..kalau x bole lepak lame sket or g men layang2 kt taman tasik cempaka..x suke *emo*
dats all for today..sok nk g PJ, join ansara terendak..ada event paintball sok..tp i x men la..gusi i nih belum betul2 baik lagi nih..seb bek dah bule kunyah2 fud..dgn rasminye, i umumkan, malam nih i nk tido awal!
Post a Comment