membeli..membelah..
entrepreneurship.
ini adelah antara subjek yang i x bule lari..
one day nk kene buat gak!
so, skang ada entrepreneurship week..
berdasarkan cerite kekawan..
belajo2, then final projek, is to set up their biz..
so akibat kelas yang dipendekkan mase,
sempat la i merayap2 sekitar gerai2 yg ader..
dulu, pegi flea market kt uniten pun i dah eksaited..
apetah lagik kali ni, yang gerai dia macam lebey dari 50 buah..
ada jual baju, makanan, herbal egg, yg plg besh, bukak booth men game!
ahahaha..creative..
so i ni kan sgt bernafsu tgk gerai byk2 nih..
i pon sambar selai baju..
then beli la fud yg my fren jual..
intan, yang i kenal since primary skul..
my fren jual mende ala2 kebab..
tp x kebab sgt..hahahaha
flopy joe? flappy joe? alaaa, x hingat! intan chayunk, if u read this, please leave ur comment ya..correct me about ur product..wuwuwu
jualan diadakan do 2 bahagian di blok akademik..
i suke laaaaa..3-4 kali kot round2..ahhahaha
lagipon diorg mmg meniaga bersungguh2 sbb mende ni adelah projek..
sooooo, enjoy the pics!
..antaranye..
..lagi gerai..
..ni la yg my fren jual tu..i borak2 je..taw2 je dah terpacul soklan "hah mas, ayam ke daging??" hehehe..tp mmg sedap pun..i beli yang ayam..then atas dier chese..best!
..yg baju biru tu intan..hehehe..ceria je minah nih!..pastu dok bising2 suruh i pegi kawen..hukhuk..
wowowo..beshnya nampak..
miss those kind og things..
kat cni, pasar malam pun tarak ada tau! capek dech..
kim salam cayunk kat intan!
p/s: sy tau ada bkn jenis yg suka membazir uang. jadi enjoylah berlebey-lebey..hikhikhik
Sloppy joes!!!!Mawuuuuuuuuuuuuuuu..wuwuwuwuwu
uuuu..kan besh kalau mucux ade same! sobsob..bule beli lapan!
miss ct..ngah enjoy la nih..sok nk g round lagik..wuwuwuw
intan..mahapla aku kasik name baru kt product kamoo..hahaha..bf aku lagi igt nama produk kamu rupenye!
Post a Comment